Bu motoru Türkiye'de satan yok mu? :(

Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar bu makinayı tr ye de alabileceğimiz bir yer yok mudur? Çok kaliteli ve şık bir ürün gibi görünüyor. Kızıma pembe bir motor almak istiyorum.
Honda Today de getirilmiyor, kaliteli sempatik küçük bir şey bulamıyorum :(

http://www.vespaportland.com/genuine-buddy-125/

qy6y6.jpg
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
SYM 100 ü gördüm fakat bu kadar güzel gelmedi gözüme :(

---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 16:57 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-sym-mio-100-temiz-2006-model-pembe-123737287/detay/
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
Birde bunu buldum ;)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-stmax-viva-scooter-2.220tl-k.kartina-202-tl-12-taksit-131759804/detay/
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
Aynen, Şeytan şunu al kaplat Pembeye devam et diyor da, çin işine güvenemiyorum. 2. el istanbulda kafama göre today de yok!

http://www.kanuni.com.tr/scooter/97/pony-50
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
Hadi hayırlısı, Aldım bundan bir tane.
Kalitesi, sesi kullanımı hoşuma gitti detayları fotoları paylaşırım. Asya kadar kötü değil, Kanuni ayarında. Direk yurtdışı montaj.

STMAX Viva80

s9z6d.png
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
Teşekkür ederim :) 80cc oluşu (50 ye nazaran :) ) çelik jantları, önde disk fren olması, rengi vs.. şekli şemali ve kalitesi de şaşırtıcı derecede güzel.
Yarın teslim alıcam bu gün plaka vs.. işlemler yapılıyor. Ayrı bir başlıkta detayları ve fotoları paylaşırım. Buraya da link atarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst