bu motora hangi egzos gider?

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
v2 motor 250cc naked motor, orjinal egzoslu hali sesi az, egzossuz sesi abartılcak kadar çok değil ama genede öyle egzossuz kullanılmaz tabiki, gp egzos takıp denedim o sesi nerdeyse hiç kısmıyor sesi değiştiriyor biraz çok da bir etkisi yok ama
şimdi sesi fazla kısmayan nasıl bir egzos takmalıyım? ixil tüp egzos yakışır mı?
özellikle düşük devirlerde yüksek ses, yüksek devirlerde düşük ses arıyorum
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hyosung için ilk tercih bütçe elveriyorsa tiger olmalı, eğer bütçe daha düşükse şunu öneririm.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...250-ses-egsozu-ucretsiz-kargo-239472315/detay
Ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum. Son derece memnunum. Silenceri var genelde kapalı kullanıyorum. Silencer takılıyken sesi neredeyse orjinal egzoz sesi kadar, silenceri çıkarınca ise gayet tok. Silencer takılıyken sıkıştırma oranı dengelendiği için performansı orjinal egzozdaki gibi oluyor, daha seri hızlanıyor. Silencer çıkarıldığında ise sıkıştırma oranı azaldığından alt devirler bir miktar zayıflıyor.
Yalnız takılması için motorun üzerindeki egzoz borusunun deliklerinin dışa doğru yaklaşık 1 cm matkapla genişletilmesi gerekiyor, bu da aklınızda olsun.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Hyosung için ilk tercih bütçe elveriyorsa tiger olmalı, eğer bütçe daha düşükse şunu öneririm.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...250-ses-egsozu-ucretsiz-kargo-239472315/detay
Ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum. Son derece memnunum. Silenceri var genelde kapalı kullanıyorum. Silencer takılıyken sesi neredeyse orjinal egzoz sesi kadar, silenceri çıkarınca ise gayet tok. Silencer takılıyken sıkıştırma oranı dengelendiği için performansı orjinal egzozdaki gibi oluyor, daha seri hızlanıyor. Silencer çıkarıldığında ise sıkıştırma oranı azaldığından alt devirler bir miktar zayıflıyor.
Yalnız takılması için motorun üzerindeki egzoz borusunun deliklerinin dışa doğru yaklaşık 1 cm matkapla genişletilmesi gerekiyor, bu da aklınızda olsun.

Peki egzoscu kaca yapar bunlarin hepsini
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Yuhh. O çöpe 200 tl vereceğime buna bu parayı veririm . En azından göze hitap eder http://tr.aliexpress.com/item/One-set-Universal-Modified-Motorcycle-Muffler-Exhaust-Pipe-CBR-CB400-CB600-CBR600-CBR1000-CBR250-CBR125-YZF/32573117400.html?spm=2114.010208.3.1.dJ69Ic&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_301_10034_507_10020_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10021_10003_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_1&btsid=1dc34a33-9d9b-4bf7-bbda-73bab0ecc363

Bu arada düşük devirde yüksek ses veren bnir şeyin matematik ve fiziksel olarak yüksek devirde az ses vermesinin imkanı yok.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Yuhh. O çöpe 200 tl vereceğime buna bu parayı veririm . En azından göze hitap eder http://tr.aliexpress.com/item/One-set-Universal-Modified-Motorcycle-Muffler-Exhaust-Pipe-CBR-CB400-CB600-CBR600-CBR1000-CBR250-CBR125-YZF/32573117400.html?spm=2114.010208.3.1.dJ69Ic&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_301_10034_507_10020_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10021_10003_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_1&btsid=1dc34a33-9d9b-4bf7-bbda-73bab0ecc363

Bu arada düşük devirde yüksek ses veren bnir şeyin matematik ve fiziksel olarak yüksek devirde az ses vermesinin imkanı yok.

tabiki öyle demek istemedim, yani düşük devirlerde kimseyi rahatsız etmeden gidip istediğinde ortalığı yıkan bir egzos markası var yoshimura, düşük devirlerde gerçekten sessiz, bende bunun tam tersini arıyorumda tabiki yüksek devirlerde düşük devirden daha az ses almaktan bahsetmiyorum da, bu aradağımıda bulucağımı hiç sanmıyorum sallayın bana en f/p güzel ses veren bir egzos önerseniz yeter

peki neden çöp dediniz o egzos a? sesini dinlemiştim küçük cclerde kullanıyorlar genellikle güzel tok bir sesi var onların
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
tabiki öyle demek istemedim, yani düşük devirlerde kimseyi rahatsız etmeden gidip istediğinde ortalığı yıkan bir egzos markası var yoshimura, düşük devirlerde gerçekten sessiz, bende bunun tam tersini arıyorumda tabiki yüksek devirlerde düşük devirden daha az ses almaktan bahsetmiyorum da, bu aradağımıda bulucağımı hiç sanmıyorum sallayın bana en f/p güzel ses veren bir egzos önerseniz yeter

peki neden çöp dediniz o egzos a? sesini dinlemiştim küçük cclerde kullanıyorlar genellikle güzel tok bir sesi var onların

ses tok doğrudur ne çok biçimsiz, ucuz bi görüntüsü var
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
30-45 gün sürebiliyor. Bence beklenir yani, haftada bir egzoz alınmıyor
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
181
Valla geçen gün isiklarda önümde bir mt 25 vardı adam alır almaz akropovic takmış motora , abi yok öyle bir ses çok gür ve hoş çıkıyordu hatta bi an tereddüt ettim ulan mt 07 mi bu dedim . Çift silindir farkı işte 😔
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Yuhh. O çöpe 200 tl vereceğime buna bu parayı veririm . En azından göze hitap eder http://tr.aliexpress.com/item/One-set-Universal-Modified-Motorcycle-Muffler-Exhaust-Pipe-CBR-CB400-CB600-CBR600-CBR1000-CBR250-CBR125-YZF/32573117400.html?spm=2114.010208.3.1.dJ69Ic&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_301_10034_507_10020_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10021_10003_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_1&btsid=1dc34a33-9d9b-4bf7-bbda-73bab0ecc363

Bu arada düşük devirde yüksek ses veren bnir şeyin matematik ve fiziksel olarak yüksek devirde az ses vermesinin imkanı yok.

ufff eksoz fenaymış abi ya. susturucu var dimi bunlarda?

Edit: Varmış :queen:
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
502
Ya arkadaşlar, eksozun yakışırmısı olurmu siz niçin motor kullanıyorsunuz, milleti rahatsız etmek, küfür yemek, ve arkanızdan baktırmak içinmi, eğer öyle ise siz kesinlikle ama kesinlikle motorcu olamazsınız,bakın pahalı motor kullanan ve motoruna değer veren hiçbir motorcu yok söyle eksoz yok böyle eksoz, diye heveslenip ne masraf eder ve nede motorunun itibarını göz ardı eder, ağır olunda ''Molla'' desinler misali.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Valla geçen gün isiklarda önümde bir mt 25 vardı adam alır almaz akropovic takmış motora , abi yok öyle bir ses çok gür ve hoş çıkıyordu hatta bi an tereddüt ettim ulan mt 07 mi bu dedim . Çift silindir farkı işte 😔

Tek silindir olsaydi daha guzel sesi olurdu, yani silindir basina ne kadar buyuk cc yani daha guclu kuvvetli patlama o kadar guzel ses, mt7 yi yanina koysan daha guzel sesi olur kesinlikle, benimkiside ayni ben guzel sesi var diyorumda 650ligini yanina koysak cok daha guzeldir
En guzel ses hic gormedim ama mt3 690 gibi motorlarda
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Ya arkadaşlar, eksozun yakışırmısı olurmu siz niçin motor kullanıyorsunuz, milleti rahatsız etmek, küfür yemek, ve arkanızdan baktırmak içinmi, eğer öyle ise siz kesinlikle ama kesinlikle motorcu olamazsınız,bakın pahalı motor kullanan ve motoruna değer veren hiçbir motorcu yok söyle eksoz yok böyle eksoz, diye heveslenip ne masraf eder ve nede motorunun itibarını göz ardı eder, ağır olunda ''Molla'' desinler misali.

Pahalı motor kullananlar, hımm... Kaç para bir s1000rr mesela veya kaç para bir harley ve muadali. egzoz işini ben de sevmiyorum, uygun motosikletim olsa takarım. Ama şöyle bir durum var, bizim insanımız her yerde gaza asılmaya, insanların ilgisini çekeceği düşüncesiyle kafasını şişirmeye bayıldığı için kendimden başka kimsede olmasın mümkünse.

velizrsln, tek silindir büyük hacim motosiklet rölantide yanında 5 dakika çalışsın kulakların çınlar. Sen bir de üstünde olduğunu düşün. Xt660 varken kulaksıksız kullanamıyordum, insanlara yazık değil mi
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
velizrsln, tek silindir büyük hacim motosiklet rölantide yanında 5 dakika çalışsın kulakların çınlar. Sen bir de üstünde olduğunu düşün. Xt660 varken kulaksıksız kullanamıyordum, insanlara yazık değil mi

yoo 660 akrepli çok görüyorum hiç rahatsız edici değil

rahatsız olduğum şeyler başka egzosu sökük dip gaz giden şahin doğan
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Yuhh. O çöpe 200 tl vereceğime buna bu parayı veririm . En azından göze hitap eder http://tr.aliexpress.com/item/One-set-Universal-Modified-Motorcycle-Muffler-Exhaust-Pipe-CBR-CB400-CB600-CBR600-CBR1000-CBR250-CBR125-YZF/32573117400.html?spm=2114.010208.3.1.dJ69Ic&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_301_10034_507_10020_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10021_10003_10004_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_1&btsid=1dc34a33-9d9b-4bf7-bbda-73bab0ecc363

Bu arada düşük devirde yüksek ses veren bnir şeyin matematik ve fiziksel olarak yüksek devirde az ses vermesinin imkanı yok.
kargo parasıyla 180 tl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst