Bu Manken mi Oluyor..

Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
157
"Bu bildiğin korkuluk birader ya gece görsem üç gün konuşamam.."

...diyen insanın forum avatarında, köpek resmi var. Özgüven meselesi işte, kimisi kendisini saklar fotoğrafını bile paylaşmak istemez, buna rağmen başkalarını eleştirme hakkını görür kendisinde :) Kişinin önce kendisine saygısı olmalı, sonra gerisi gelir zaten.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
İşim nedeni ile yazamadım özür dilerim.. Biraz da yorgunum şu an..

Sanki hayatımız da hiç bir insana çirkinsin vs dememişsiniz ve üstelik hafif şaka ile yakıştırma yapmamış gibi yazmışsınız gerçekten hayret verici , özellikle https://www.google.com.tr/search?q=...9vDWAhVjMZoKHbZuAS8Q_AUICigB&biw=1366&bih=662 böyle bir argumanın süregeldiği bir toplumda böyle tepki vermenize şaşırdım doğrusu.. Şaka ile karışık bir konu idi iyi kötü bileniniz vardır beni genel olarak pek kimseyi kırmam hakaret etmem ama hani işi karakterimle ilgili söylediğiniz
olumsuz söylemlere kadar getirmek beni üzmüştür..Öyle yazanlar olmuş ki hani kendime alacağım nasıl güzel mi tarzı bir konu açmışım..Belki farklı olarak aslında çoğunuzun düşündüğü belki söylemediği ya da söyleyemediği şeyi yazdım..Avatarıma bile söz edenler olmuş anlamını manasını bilmeden selfie isteyen olmuş benim çok yakışıklıyım gibi bir iddiam olmadı ki mankenlik veyahut modellikte yapmıyorum..Üstüne üstlük bütün gün küfür hakaret okuduğum forumda ( sadece dün akşam bir saat konulara baktım 3-4 kere amk , mk gibi uygunsuz kelimelerle karşılaştım) bu derece sözüm ona duyar kasıp elit marjinal görünmeniz değişik bir bulgu diyeyim.. Ee hadi o zaman burası memurler.nete dönsün herkes beyli bayanlı konuşsun biraz ayıp etmediniz mi? Neyse siz iyi olun da ben yanlış olayım sıkıntı değil..

Saygılarımla..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Ben hep aykırı oldum. Beğendim ulan, orijinal. Siz anlamıyosunuz :mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
İşim nedeni ile yazamadım özür dilerim.. Biraz da yorgunum şu an..

Sanki hayatımız da hiç bir insana çirkinsin vs dememişsiniz ve üstelik hafif şaka ile yakıştırma yapmamış gibi yazmışsınız gerçekten hayret verici , özellikle https://www.google.com.tr/search?q=...9vDWAhVjMZoKHbZuAS8Q_AUICigB&biw=1366&bih=662 böyle bir argumanın süregeldiği bir toplumda böyle tepki vermenize şaşırdım doğrusu.. Şaka ile karışık bir konu idi iyi kötü bileniniz vardır beni genel olarak pek kimseyi kırmam hakaret etmem ama hani işi karakterimle ilgili söylediğiniz
olumsuz söylemlere kadar getirmek beni üzmüştür..Öyle yazanlar olmuş ki hani kendime alacağım nasıl güzel mi tarzı bir konu açmışım..Belki farklı olarak aslında çoğunuzun düşündüğü belki söylemediği ya da söyleyemediği şeyi yazdım..Avatarıma bile söz edenler olmuş anlamını manasını bilmeden selfie isteyen olmuş benim çok yakışıklıyım gibi bir iddiam olmadı ki mankenlik veyahut modellikte yapmıyorum..Üstüne üstlük bütün gün küfür hakaret okuduğum forumda ( sadece dün akşam bir saat konulara baktım 3-4 kere amk , mk gibi uygunsuz kelimelerle karşılaştım) bu derece sözüm ona duyar kasıp elit marjinal görünmeniz değişik bir bulgu diyeyim.. Ee hadi o zaman burası memurler.nete dönsün herkes beyli bayanlı konuşsun biraz ayıp etmediniz mi? Neyse siz iyi olun da ben yanlış olayım sıkıntı değil..

Saygılarımla..

aslında üyelerin tutumunu gözlemleyerek de buradan bir psikoloji testi sonucu çıkarabiliriz o zaman. yanlış bir harekette bulunacağız ve gelen tepkiler ne derece soğuk kanlılıkla ve iyimser olarak bizi eleştirecek ve doğruya yöneltecek?

belkide hata yapan birini kınama şeklimize göre bizde hataya düşüyoruz. hata yapan birini kınamamız da ki ilk sebep onu düzeltme amacımız değil malesef! ilk sebebimiz kendi hırsımızı almak yani bir nevi egomuzu tatmin etmek!

birisini yanlış yoldan doğruya çeviremiyoruz ve sabrımız tükeniyor bu sefer mizacımızı serleştirip kırıcı olmaya başlıyoruz ve asıl amacımız olması gereken düzeltme işlemi bu sefer egomuzu tatmin etme amacına yani karşı tarafı bir şekilde bertaraf etme isteğine dönüşüyor.

dahada uzatabilirim mesajı ama yeter yarın sabahın 6 sında işe gideceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst