Bu korkunç motosiklet kazasından canlı kurtuldu

Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
213
Eleman son 10metre kala fren yapıyor dikkat ederseniz motor stopie yapıyor, evet bu adam gerizekalı viraj çıkışını görmeden asılıyor gaza.Arabada hatalı soluna bakmıyor ve sinyal vermiyor,bu durumda ya şapka iyi korudu yada adamda sıgır kafası gibi kafa var.Arabanın duracağını sanmış belli. Baştan kural hatası yapılıyor, eşşaa sağlam gazığa baglayacan hemşerim, herkesin canı kıymetli.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
floridada gordugum kadariyla anca %5 falan motosiklet surucusu kask takiyor, hele ki full koruma gezen bi kere gordum sadece.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Çarpmadan önce sert bir fren yaptı. O yüzden hayatta, yoksa parçalarını kazırlardı yoldan.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
araba sürücüsüde yolun ortasında sap gibi kaldı panik yaptı herhalde
 
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
107
o araba sürücüsünü budaklı odunla haşlamak lazım göz var nizam var sesinidemi duymuyorsun be adam yola öyle girilirmi önce bi bakarsın sağına soluna gelen varmı inanların hayatını tehlikeye atıyor ama motosiklet sürücüsünün acemi olduğu payı da kaza sebebi olmuş zira bizim izmitte adamın biri aynı böyle kavşağa daldı abimizde 600f vardı ve öyle bir manevra yaptıki şoför bile şaştı ama manevrayı yaptı 20 metre ilerde durdu geri döndü o şoförün azına hakkıyla sç.. trafik polisnide gettirrti yedirdi cezasını iyide yaptı bunlar yüzünden can güvenliğimiz nerdeyse yok trafikte kask ta kurtarmaz bu canavarlar aylaklar dengesiz ve dikkatsizler yoldayken....
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Bundan sonra bende kask takmıycam:p Yıllarca kandırılmışız,ne gereği o kadar para vermeye!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst