Bu kedilerden BIKTIM!!..

Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Kedi beslemek pek kolay değil... Ailemle yaşadığım için kediden önce beni kapının önüne koyarlar... :))

Ama şeker kutusu ve parfüm kesinlikle çok mantıklı... İşemeseler yaramazlar sorun yok ta...
 

apn

Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
43
Selamalar Arkadaşlar;
Piyasada satılan kedi kovucu kokulardan büyük bir umutla aldım. :) ilk gün üzerinde çok az ve bir iki tane silik denecek kadar pati izi gördüm (normalde motor başdan sona boydan boya pati lekesi olurdu) çok sevindim. 2. gün umutla tekrar motorun başına gittim ve ne göreyim kediler resmen motorun üstünde parti vermiş :( anladımki kedi kovycy spreyde bi çare değil...
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
79
benım ortumede yapıyorlarda olsun yazık kedıcıklere kıyılmaz sakın vurmayın. nebıleyım kolonya dokun ortusunuze levanta tarzında sevmıyeceklerı bır koku sıkın zararsız kokular var ozel hayvanlar ıcın yaklasmasınlar dıye
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
22
kediler maxiscooter sever...geniş geniş sele oh mis...hayvan biliyor nerde keyif yapacağını...sadece işiyor ona sevin...başka kimbilir neler yapıyorlar senin selede...sende doğanın akışına katkıda bulunuyorsun...:p

aynen abi. hayvanların üremesine yardımcı oluyo senin makina
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
brandanın altındaki motor n

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:20 ----------



bu brandanın içindeki motoru bilene bir adet panço yağmurluk ilk tespit edene verilcekdir.

İçimden bir ses çok büyük ihtimallle Honda diyor ama diğeri de BMW diyor. Honda diyen BMW diyeni susturdu şu anda ve Honda sanırım.

Ama modeli?...



Bilemedim ben onu....:pale:
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
110
merhaba arkadaşım sen sana kedi savar sprey lazım onu da ben bodrumda tatil yaparken bir adamdan buldum arada bana kargoylada gönderiyo sana numarasını verim 5-6 tane al bütün yıl rahat et
0252 382 06 88 fax : 0 252 382 53 50 E-mail : [email protected]
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bu sabah karlar içindeki motosikletimin yanına indiğimde tatsız bir süprizle karşılaştım. Branda adeta parçalanmıştı. Soğukta sertleşen brandayı kaldırıp motosiklete çıkamayan kedinin asabı bozulmuş olacak ki çeşitli yerlerinden parçalayarak kocaman bir kaç tane kapı açmış. Şimdi bu şerefsiz hayvan ile aramızdaki mücadele nasıl bir seyir gösterecek bende merak ediyorum.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
daha önce başka bir konu altında yazdığımı hatırlıyorum ancak burada bir daha tekrar edeyim. tarım ilacı satan bayilere gidip pomarsol forte isimli veya bunun muadili olan thiram içerikli bir fungusit alın daha sonra selenize streç film kaplayın yarım litre suya 40 gr bu ilaçtan katın ve fırca ile selenize sürün bakın hiç bir kedi kuş vesaire yaklaşamıyacak. banda dua edersiniz artık ara sıra...
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
kedilerin motosikletimin brandasını parçalamasından sonra bazı uygulamalar yaptım. Öncelikle kedi spreyini aradım. Evde vardı fakat bulamadım. Kedi spreyinin koku esaslı oldu fikrinden hareketle evde bulunan keskin kokulu bir deodorantla motosikletimi iyi bir tütsüledim. Daha sonra Mr Muscle amonyaklı temizlik spreyi sıktım. Bütün bunların üstüne birde Raid böceksavar sıktım. Eğer ben zehirlenmezsem sonucu size bildiririm.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
kedilerin motosikletimin brandasını parçalamasından sonra bazı uygulamalar yaptım. Öncelikle kedi spreyini aradım. Evde vardı fakat bulamadım. Kedi spreyinin koku esaslı oldu fikrinden hareketle evde bulunan keskin kokulu bir deodorantla motosikletimi iyi bir tütsüledim. Daha sonra Mr Muscle amonyaklı temizlik spreyi sıktım. Bütün bunların üstüne birde Raid böceksavar sıktım. Eğer ben zehirlenmezsem sonucu size bildiririm.

:) :mrgreen:

Tüm bunları okuduktan sonra bu hayvanlara olan saygım artıyor..
Nasıl da dize getirmişler bizi :)

Kişisel uygulamam olan ıslak mendil ile sabah temizliği işine devam ediyorum ben, mutluyuz şuan için..
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bu sabah bir günlük uygulamanın sonucunu kontrol ettim. Sonuç olumlu. Kediden eser yok. Keşke bunları branda parçalanmadan önce yapsaydım. Yalnız 3 ayrı sprey kullandığım için hangisi etkili oldu bilemiyorum. Bundan sonra bitene kadar sadece deodorant kullanacağım. Deodorant deyip geçmeyin. Korkunç kokulu birşey. Kullanamadığım için bir kenarda duruyordu. Deodorantın etki durumunu buradan bildiririm.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Neler yapmadıkki bi şekilde kokular etkiyi kaybedince yeniden tünüyorlar bende dün sabah selenin döşemesinde minik delikler gördüm biri tırnaklarını iyi bilemiş yapcak bişiy yok bence 20 tl +kdv ödemeye devam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst