Bu kedilerden BIKTIM!!..

Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
Cok eskiden de acilmisti bu konu. Evde ve iste kedi besleyen biri olarak en iyi ve basit cozum. Brandayi icten distan sinek yada bocek ilaci ile ilaclamaktir. Bu ilaclarin icinde yanici madde olan solvent bulunmaktadir. Solvent kedileri asiri rahatiz eder ve oradan uzaklasirlar.
Kedi veya kopek gibi hayvanlarin motorlara ve araclarin tamponlarina isemelerinin asil nedeni insan burnunun almadigi plastik ve kaucuk hammadeleridir. Bu maddeler ayni hayvan idrarindaki kimlik belirliyici maddeye benzediginden masum kedicik oraya ciktiginda kokuyu daha evel orda bulunan bir baska hayvan olarak algilamakta ve ustunluk adina oraya idrari ile israret birakmaktadir.(yoksa kedi motorunuza gicik degil:) ) Elde olmayan bir refleks diyelim. En iyi cozumde tum kokulari bastiran korkunc keskin olan solventtir.

mantıklı ozaman yedek çantasına birde böcek ilacı koyalım :cat: ben deneyeceğim bahçede pasha adında bir köpecimiz var bakayım ne tepki verecek .
test sonucunu yazarım .:queen:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
özledim beyav..görüşemedik ne zamandır birlikte gülelim :mrgreen:



dostum kusura bakma ama sende çok pimpiriklisin gibime geliyor..
motor bu yav azcık koksun :)

şaka bir yana brandayı ayda bir oto yıkamacıya götürüp motorun üstüne örterek adamlardan su sıkmasını rica edebilirsin..brandan da temiz olur..ne diyim :)

Sabah uyku sersemi gidiyorsun motorun başına leş bir koku... Pimpirik değil mide bu kardeşim bu sidik kokusu fena bir koku...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:31 ----------

yok pril değil...MR.Muscle...bişeyi hatırlayamamak ne kötü birşey yahu...:pr:

Abi evde var şimdi indim motorun yanına sıktım bakalım sabah kedi gezmişmi :))))

Baktım bizim kedi yoktu piyasada motorun yanına sinsi sinsi yaklaştım :)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------

Cok eskiden de acilmisti bu konu. Evde ve iste kedi besleyen biri olarak en iyi ve basit cozum. Brandayi icten distan sinek yada bocek ilaci ile ilaclamaktir. Bu ilaclarin icinde yanici madde olan solvent bulunmaktadir. Solvent kedileri asiri rahatiz eder ve oradan uzaklasirlar.
Kedi veya kopek gibi hayvanlarin motorlara ve araclarin tamponlarina isemelerinin asil nedeni insan burnunun almadigi plastik ve kaucuk hammadeleridir. Bu maddeler ayni hayvan idrarindaki kimlik belirliyici maddeye benzediginden masum kedicik oraya ciktiginda kokuyu daha evel orda bulunan bir baska hayvan olarak algilamakta ve ustunluk adina oraya idrari ile israret birakmaktadir.(yoksa kedi motorunuza gicik degil:) ) Elde olmayan bir refleks diyelim. En iyi cozumde tum kokulari bastiran korkunc keskin olan solventtir.

Evet haklısın ben de kedileri severim.. Dediğim gibi gelsin yatsın ama işemesin :)) Yarın karşıma alıp konuşucam bakalım anlaşırsak sorun yok :=)) Yoksa teneke bağlıycam kuyruğuna..

Şaka bir yana dostum böcek ilacı ve MR.Muscle mantıklı geliyor.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben brandayı kapattıktan sonra havalanıp boşluk yapmasın diye, selenin olduğu kısmın üzerinden 2 ucu kancalı lastik geçiriyorum ve ayaklıklara takıyorum uçlarını.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
İyi tarafından bak bu akşam yine sağ salim eve geldin o pisicikler yine yapacaklar hayırlısıyla yarında sağ salim eve geleceksin o pisicikler yine yapacaklar düşünsene hastanedesin ve keske evde olsaydımda o pisicikleri yine yapsaydı diceksin bırak özgürlüğün tadını çıkarsınlar hem böylece sende hergün motorunu temizlemiş olacaksın sağını solunu kontrol edeceksin belkide birgün çok tehlikeli bir durumu fark edip hayatını kurtaracaksın ve o pisicikler akşam yine yapacaklar :queen::rendeer:


Buda olayın başka bir açısı...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mr.Muscledaki yoğun limon kokusu ve amonyak zaten kedilere ince ayarı veriyor emin olun...
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Geçenlerde biri açmıştı yine böyle bir konu
Brandayı kapadıktan sonra koltuğunuzun üstüne bir adet şu fotodakinden alıp yerleştirin:mrgreen:
529.jpg

15 dk da bir fısss ladımı içerde ne kedi kalır ne bişey özellikle limon kokulu alırsanız kediler limona gıcık olur çünki :mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
aga kediler işiyor mu motoruna ! ozaman onlardan önce sen işe motorun dibine belki işe yarayabilir :) bence git 2-3 tane kaktüs al koçtaştan tanesi 2-3 tl .. koy koltuga ..işlem tamamdir .
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
aga kediler işiyor mu motoruna ! ozaman onlardan önce sen işe motorun dibine belki işe yarayabilir :) bence git 2-3 tane kaktüs al koçtaştan tanesi 2-3 tl .. koy koltuga ..işlem tamamdir .

Bizim bir arkdaşda 40 günlük pitbull köpeği evin heryerine işiyor diye son çare gitti tuvalette bir köşeye işemeye başladı :)) köpekte bu kokuyu alıp wc yi tercih eder oldu :))))
mahalleden biri görse ne der acaba :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brandanın üzerine elektrik döşe nesli kurusun:)
ben soğan sürüp üstüne limon sıktım 3 aydır motorda değil garajda kedi yok.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat::cat::cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:24 ----------



Abi soğan limon operasyonu güzelmiş :))

soğan üstü limon balık kokusunu andırıyor ama kedi büyük bir hevesle gelip tam gaz kaçıyor.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
soğan üstü limon balık kokusunu andırıyor ama kedi büyük bir hevesle gelip tam gaz kaçıyor.

Az önce motorumun yanına giderek metehan abinin bulaşık deterjanını denedim.. sabah görücez ne kadar etkili olacağını.

1. Limon soğan
2. Mr. Muscle
3. Karabiber
4. Kedi kovucu sprey
5. Sidik kokusuna aldırmamak..
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
aynı tatlı bela bende de var.işin garibi benım motorun küçücük selesinin neresine sığıpta uyuyo onu anlamadım ayrıca çamurlu ayaklarıyla deponun üzerinde farın üzerinden ön çamurluktan inip gidiyo.bırak dolansınlar.veteriner fakültesi son sınıf öğrencisi olarak seviyorum kerataları :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
aynı tatlı bela bende de var.işin garibi benım motorun küçücük selesinin neresine sığıpta uyuyo onu anlamadım ayrıca çamurlu ayaklarıyla deponun üzerinde farın üzerinden ön çamurluktan inip gidiyo.bırak dolansınlar.veteriner fakültesi son sınıf öğrencisi olarak seviyorum kerataları :)

senin işine geliyor tabi :queen:
 
Katılım
10 Ocak 2008
Mesajlar
52
Bende de aynı sorun vardı ama çözdüm. bu lavabolara konulan beyaz kokular var pisuvarlara falanda koyuluo adı aklıma gelmedi onlardan gece çadırın içine iki tane koyuyorum gelmiyorlar burunları çok haas olduğu için bu şekilde ağır kokulara gelemiyorlar sanırım.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
bu motorumun üzerine ve brandasına işeyen kediler yüzünden kendi evimde beslediğim kedimden bile gıcık alır oldum ama bu nafalin tabletlerinden deniycem hatta deneyen varmı arkadaşlar,yaa bi kedi sidiği bukadarmı iğrenç kokar,koku motorun üzerine siniyo motoru sürerken bile burnumda o koku:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst