Bu kedilerden BIKTIM!!..

Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Selamlar,
Malum herkezin sorunlarından birtanesi kedilerdir.. Gece motorunuzu park edip brandanızı örtüyorsunuz ki sabah geldiğinizde kötü bir koku.... :((
Hayvan sever biriyim kedilere vurmam.. Bari işemeden paşa paşa uyuyun.. Ona da bir şey demiycem inat işiyorda ....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kediler maxiscooter sever...geniş geniş sele oh mis...hayvan biliyor nerde keyif yapacağını...sadece işiyor ona sevin...başka kimbilir neler yapıyorlar senin selede...sende doğanın akışına katkıda bulunuyorsun...:p
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
39
kedi kovar sprey var sıkıosun kedi gelemiyo onlardan deniyebilirsin. aynı dertten bende muzdaribim:))) benim garajın üstü kapalı ama motorun üstü kapalı değil her sabah kedi pati izleri nası oluosa ayaklarındaki kum camur falan her sabah siliorum banada bi kedi kovar sprey lazım :)))
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
kediler maxiscooter sever...geniş geniş sele oh mis...hayvan biliyor nerde keyif yapacağını...sadece işiyor ona sevin...başka kimbilir neler yapıyorlar senin selede...sende doğanın akışına katkıda bulunuyorsun...:p

Abi seyrantepe deki kedileri bizim semtemi getirdin?? walla ya kim bilir başka neler yapıyorlardır :)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

kedi kovar sprey var sıkıosun kedi gelemiyo onlardan deniyebilirsin. aynı dertten bende muzdaribim:))) benim garajın üstü kapalı ama motorun üstü kapalı değil her sabah kedi pati izleri nası oluosa ayaklarındaki kum camur falan her sabah siliorum banada bi kedi kovar sprey lazım :)))

Bu kedi kovucu spreyler dışında başka bir formül yokmu acaba??
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi seyrantepe deki kedileri bizim semtemi getirdin?? walla ya kim bilir başka neler yapıyorlardır :)))

kanka Varoş kedisi İtalyan makinaya çıkmaz...Senin Teşvikiytenin Nişantaşının kedileri onlar...Garfieldin yandan yemiş kuzenleri...asil hayvanlar...

bizimkiler şerafettin...:p
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
banada acil lazım o kedi kovucudan bıktım usandım artık,pati izlerini silmek kolayda arkadaşlar bide benim deponun üzerinde tırnaklarını mı törpülüyolar napiyolar buz pistine çevirdiler,
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
motosikletinizde bir büyük kutu ıslak mendil bulundurursanız tüm dertleriniz 1-2 dk. içerisinde çözülür.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
kanka Varoş kedisi İtalyan makinaya çıkmaz...Senin Teşvikiytenin Nişantaşının kedileri onlar...Garfieldin yandan yemiş kuzenleri...asil hayvanlar...

bizimkiler şerafettin...:p

:))) Abi branda koltuk koruyucu sidik koyuyor. Annem vuracak beni yarın makineye atıp yıkayacağım çare yok. Ama sabah bu kediye hayin planlarım var motorun brandasına dokununca zırt son sürat çıkıp kaçıyor :))) Yarın o kediyi sizin semte bırakıcam :)))))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------

motosikletinizde bir büyük kutu ıslak mendil bulundurursanız tüm dertleriniz 1-2 dk. içerisinde çözülür.

ıslak mendil varda branda gri gözükmüyor nereye işedikleri.

İşemeseler walla sesim çıkmayacak.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
ıslak mendil varda branda gri gözükmüyor nereye işedikleri.

İşemeseler walla sesim çıkmayacak.

seleyi iki dakika komple silersin geçer..

ayrıca, yav brandaya işese ne olacak ki?
benim brandada bırak kedi çişini köpek boku bile var..itin biri gece gelip sıçmış üstüne resmen..su tuttum üstüne geçti gitti..

branda dediğin sidik kokar, bok lekeli olur ki hırsızların ilgisini çekmesin :mrgreen::p
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
seleyi iki dakika komple silersin geçer..

ayrıca, yav brandaya işese ne olacak ki?
benim brandada bırak kedi çişini köpek boku bile var..itin biri gece gelip sıçmış üstüne resmen..su tuttum üstüne geçti gitti..

branda dediğin sidik kokar, bok lekeli olur ki hırsızların ilgisini çekmesin :mrgreen::p

Bırandayıda motora koyuyorum ince olduğu için sonra bir bakmışın koltuğun altıda kötü kokuyor :/
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:))) Abi branda koltuk koruyucu sidik koyuyor. Annem vuracak beni yarın makineye atıp yıkayacağım çare yok. Ama sabah bu kediye hayin planlarım var motorun brandasına dokununca zırt son sürat çıkıp kaçıyor :))) Yarın o kediyi sizin semte bırakıcam :)))))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------



ıslak mendil varda branda gri gözükmüyor nereye işedikleri.

İşemeseler walla sesim çıkmayacak.

seleyi iki dakika komple silersin geçer..

ayrıca, yav brandaya işese ne olacak ki?
benim brandada bırak kedi çişini köpek boku bile var..itin biri gece gelip sıçmış üstüne resmen..su tuttum üstüne geçti gitti..

branda dediğin sidik kokar, bok lekeli olur ki hırsızların ilgisini çekmesin :mrgreen::p


ben kısa çözümden bahsedeyim...Hani Limonlu bir temilik sıvısı var ya sprey olan...neydi adı...onunla silince hayatta gelmiyor Amonyaklı yere...

off neydi ya...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
:) akşam akşam güldürdün beni Engin
özledim beyav..görüşemedik ne zamandır birlikte gülelim :mrgreen:

Bırandayıda motora koyuyorum ince olduğu için sonra bir bakmışın koltuğun altıda kötü kokuyor :/

dostum kusura bakma ama sende çok pimpiriklisin gibime geliyor..
motor bu yav azcık koksun :)

şaka bir yana brandayı ayda bir oto yıkamacıya götürüp motorun üstüne örterek adamlardan su sıkmasını rica edebilirsin..brandan da temiz olur..ne diyim :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
özledim beyav..görüşemedik ne zamandır birlikte gülelim :mrgreen:


ben bi kaç haftadır sahalardan uzağım,benim motor batubayın mekanda bakımda motorsuzum,çıksında yapalım bişiler hava uygun olmassa da bana biraz yamurda sürüş teknikleri verirsin artık,pratik yapmak lazım :)
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
Bende de aynı dert var. MR.MUSCLE bunu deneyeceğim, ben bir marketten kalın sigara kartonlarından aldım onu selenin üzerine seriyorum oturamıyacağı şekilde, namussuz yine çıkmaya çalışıyor ama çıkamıyor bu seferde arka çantanın üzerine çıkıyor orayada bu sıvı maddeyi sıkayım bakalım ne olacak
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
İyi tarafından bak bu akşam yine sağ salim eve geldin o pisicikler yine yapacaklar hayırlısıyla yarında sağ salim eve geleceksin o pisicikler yine yapacaklar düşünsene hastanedesin ve keske evde olsaydımda o pisicikleri yine yapsaydı diceksin bırak özgürlüğün tadını çıkarsınlar hem böylece sende hergün motorunu temizlemiş olacaksın sağını solunu kontrol edeceksin belkide birgün çok tehlikeli bir durumu fark edip hayatını kurtaracaksın ve o pisicikler akşam yine yapacaklar :queen::rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cok eskiden de acilmisti bu konu. Evde ve iste kedi besleyen biri olarak en iyi ve basit cozum. Brandayi icten distan sinek yada bocek ilaci ile ilaclamaktir. Bu ilaclarin icinde yanici madde olan solvent bulunmaktadir. Solvent kedileri asiri rahatiz eder ve oradan uzaklasirlar.
Kedi veya kopek gibi hayvanlarin motorlara ve araclarin tamponlarina isemelerinin asil nedeni insan burnunun almadigi plastik ve kaucuk hammadeleridir. Bu maddeler ayni hayvan idrarindaki kimlik belirliyici maddeye benzediginden masum kedicik oraya ciktiginda kokuyu daha evel orda bulunan bir baska hayvan olarak algilamakta ve ustunluk adina oraya idrari ile israret birakmaktadir.(yoksa kedi motorunuza gicik degil:) ) Elde olmayan bir refleks diyelim. En iyi cozumde tum kokulari bastiran korkunc keskin olan solventtir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst