Bu kaski nasil alirim ?

Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
139
sahibinden.com da marushin marka kask veya herhangi bi ürün satan dukkanlara birer birer sorarak, onlardan edinmeye çalışmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
sahibinden.com da marushin marka kask veya herhangi bi ürün satan dukkanlara birer birer sorarak, onlardan edinmeye çalışmanı tavsiye ederim.

Bu urun turkiyede var ve yetkili saticida 500 euro aradaki fark cok fazla boyle almak bana daha karli olacak ama gumruk islerini hic bilmiyorum ve istanbulda yasamiyorum bu yuzden cekiniyorum. Eger daha once bu islemi yapmis birisi varsa tecrubeleri cok yardimci olur.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
100
Bu urunu almak istiyorum kdv falan raziyim odemeye ama nasil ve nereye odeyecegim ? Bilgisi olan varmidir arkadaslar ?



http://www.motoin.de/Helmets/Integral-Helmets/Marushin-RS2-CARBON::14627.html

motoin'i anlamadım, Tr'ye gönderiyolar mı göndermiyorlar mı ama fc motodan 360 dolar kask + 50 dolar kargo + 70 dolara yakın vergi. Vergiyi kapıda ödersiniz büyük ihtimalle yada gümrük işlerini sizin için yapalım şeklinde ararlar mail atarlar Tr'ye girince. Pek sıkıntı olmuyor gümrük işlemleri.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Kask üretileli baya oldu ya, raf ömrü konusuna özellikle akrbon kasklarda dikkat etmek gerekli diye biliyorum.

Ebayden falan direk spariş ver, zaten herhangi bir ödeme yapılması gerekiyorsa sana ptt'den ayzı geliyor. Çağırıyorlar ödeme yapman için.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Abi turkiyeye gonderiyorlar ama bu gümruk isleri korkutuyor beni. Soyle daha once alisveris yapip gumrukde islem yapmis birisi bilgilendirse bizi super olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

Yok mu kesin bilgi gümrük isinden anlayan kimse yok mu :((
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Eğer ürünü standart posta veya ptt ile anlaşmalı postalardan birisiyle gönderirse ürün direk verdiğin adrese kadar geliyor. Gümrük ücretini ürünü teslim ederken elden alıyorlar. Artı olarak yapman gereken hiçbirşey yok. Hangi kargoyla gönderdikleri önemli.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Eğer ürünü standart posta veya ptt ile anlaşmalı postalardan birisiyle gönderirse ürün direk verdiğin adrese kadar geliyor. Gümrük ücretini ürünü teslim ederken elden alıyorlar. Artı olarak yapman gereken hiçbirşey yok. Hangi kargoyla gönderdikleri önemli.

Gümrükte kalan mallar ne oluyor peki ? Cok kisinin urunu kalmis diye okumustum gumrukte.Neden kaliyor gumrukte urun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst