bu iki araçtan hangisini tercih ederdiniz.

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
2001 peugeot 106 Quicksilver diğeri 1990 bmw 3.16i

bu iki araçtan birini alacağım fakat çok kararsızım, bmw ön plandaydı ama nerden kanıma girdi bilmiyorum 106 Quicksilver daha hoşuma gitmeye başladı..

modifiye felan sevmem sade resimde görüngüğü gibi kullanacağım ve ihtiyaç amaçlı alacağım..
babamın arabasıyla idare ediyordum fakat bu hafta başında babam arabasını sattı iş başa düştü.. acil almam gerekiyor, kız arkadaşı arabaya alıştırdık şu saatten sonrada otobüse bindirmek istemiyorum :)

bana fazla masraf açmayacak göze hoş görünecek ucuz bi araba lazım ve bu iki modelde karar kıldım,

bu araçlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar artılarını eksilerini yazarlarsa kararımı ona göre vereceğim. :cat:

1274D0C999FC4356858C8251DA35E158.jpg


13511962_567.jpg
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
bmw model itibariyle cok masraf cıkarırıır modellı olan 106 yı tercih etmelisin..106 kullanan biri olarak cok konforlu bi araba olmadıgını sölemek isterim narin bi araç....
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güç istemiyorsanız 106 75Hp gayet yeterlidir. Ekonomiklik için 206 1,4D.
206Gti'lar en iyisidir, spor kullanım ve 9,2lt/100km testte ortalama tüketir. :cat:
Fotoğraftaki 106'nın jantları da 206 Gti jantı.:)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
şuan bütçeme göre 106 alabiliyorum 206 biraz aşıyor beni.
resimdeki jantlar 306 gti jantı :cat: bana göre 106 ya en yakışan jant. alırsam kesinlikle bu jantlarıda alacağım.:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şuan bütçeme göre 106 alabiliyorum 206 biraz aşıyor beni.
resimdeki jantlar 306 gti jantı :cat: bana göre 106 ya en yakışan jant. alırsam kesinlikle bu jantlarıda alacağım.:)

O zaman 205 Gti var o daha agresif kullanımlıdır.306Gti a benzer.:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu 2 araç arasından 106 derim.
Sonuçta daha genç ve yıpranma payı daha az olan, ayrıca ekonomik bir araç.
Görünüm olarak da çok beğendiğim bir modeldir.
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
Kesinlikle ikisi arasından quicksilver derim.Bende dizel 206 sahibiyim peugeot aşkı başkadır.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
bence ikisinide alma her iki araç da sana epeyce masraf çıkartır ki peugeot yerine japon alman bişey bakmanı tavsiye ederim mesela proton 315 ya da mazda 323 ya da honda civic v.s
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Bir çok sey söylenebilir ama sulandırmayalım konuyu...

madem ikisi arasında kalmışsanız 106 diyorum BMW nin yaşı itibari ile bir avantajı kalmadığı gibi resimdeki BMW tam bir apaçi arabası görünümünde ...

106 şık ve modern duruyor bence...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
kesinlikle 106 derim,çünkü 1990 3.16i sahibiydim,2003 senesinde sattım ve arabaya bebek gibi bakardım,ama buna rağmen açmadığı dert kalmamıştı,kısaca çoook sıkıntı çekersin,mercedes olsa aynı modelde belki alınır ama bmwden uzak durmakta fayda var.kahreder adamı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
citröen saxo biraz aksesurarla çok şık araba olur ugun da bir araç söyliyim
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
206 kullanıcısıyım, peugeot parçalarını yan sanayi olarak artık rahatlıkla bulabilirsin. Yaşı daha genç olduğu için de kesinlikle BMW'den daha az masraflı olacaktır. Üstelik 106'nın bir seven kitlesi var ve satarken de daha kolay satabilirsin.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
bmw motorlarının küçük cc.den yüksek hp alındığı için diğer modellere nazaran daha nazik olduğunu duymuştum. 2si arasında kalsam 106 derim.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
kararın 2. si arasındaysa 106 derim ben olsam 2006 tek kapı palio alırdım fiyatları 11-13 civarı arasında daha genç araba 90 model bmw den uzak dur o artık ömrünü tamamlamıstır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst