bu honda titan kaç model?

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
merhaba arkadaşlar kasımın ilk haftası bi tanıdıktan bu motoru alacağım ama kaç model bilmiyorum motor şu:
www.google.com/imgres?imgurl=http://www.bikez.com/pictures/honda/2006/22471_0_1_2_cg%2520125_Image%2520credits%2520-%2520Honda.jpg&imgrefurl=http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cg_125_2006.php&h=327&w=400&sz=31&tbnid=-vtFWmlFb2W4gM:&tbnh=80&tbnw=98&prev=/search%3Fq%3Dhonda%2Bcg125%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=honda+cg125&usg=__OYP0L1wjUy0RbVQwMzaY9uOba2I=&sa=X&ei=nHp4UIDgFY_64QT3rYC4DA&ved=0CCEQ9QEwAg&start=2
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
2004 falan
22471_0_1_4_cg%20125_Image%20credits%20-%20Honda.jpg
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
2m alıyorum inş. Motor kitap gibi maşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

nasıldır adem abi bu modeller sağlam mıdır
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bu standart cg 125. Katalizatör olduğu için 11 hp dir. Aynı modellerin titan es lerinde katalizatör yoktur. Onun için es modelleri 12.5 hp dir. İkiside sağlamdır. Hondanın en dayanıklı sorunsuz modellerinden. Brezilya malıdır. Japon tasarımıdır.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
teşekkürler inş.kasım da alıyorum eğer gücü yetersiz gelırse honda servisinde katalizörü iptal ettirebilirmiyim ki
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
11 hp yeterlidir bence. Ybr 10 hp. 115 kg civarı bu motor. Katalizatörü bence iptal ettirme. Çünkü motoru ona göre ayarlanmıştır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst