- Katılım
- 3 Ağu 2015
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese merhaba, Ankara'dan Batu ben ,
Bi kaç yıl önce kuzenimin Kawasaki Vulcan'ına binmem ile başladı bu sevda.Daha sonra arkadaşlarıma artçı olarak devam ettirdim bu sevdayı
Ama 27 Ağustos itibari ile 18 yaşıma giriyorum ve a2 ehliyetimi alıp kendi motorumu almaya karar verdim.Bu forumdan çok yararlanabileceğimi çok fazla tecrübeli abimin ablamın olduğunu görüp üye olmaya karar verdim.Her türlü tavsiyeye nasiyata açığım
Şimdi gelelim kafa karışıklıklarıma bir kaç sorum var ..
İlk motorum olarak mondial mct 250 istiyorum tipine aşık oldum resmen.Bu motoru olan varsa konuşmayı tanışmayı çok isterim onun dışındada motor hakkında hem mct hem genel olarak tüm sohbetlere yardımlara açığım
Neyse konuyu dağıtmadan mct hakkında görüş ve tavsiyeleri almak isterim.. Ayrıca Ankara'da kullanıcısı var ise buluşup motor hakkında bişeyler öğrenebilirsem sesini duyarsamda süper olur.Dediğim gibi mct dışındada motor ile alakalı her türlü tavsiyeyi bekliyorum...
Bi kaç yıl önce kuzenimin Kawasaki Vulcan'ına binmem ile başladı bu sevda.Daha sonra arkadaşlarıma artçı olarak devam ettirdim bu sevdayı
İlk motorum olarak mondial mct 250 istiyorum tipine aşık oldum resmen.Bu motoru olan varsa konuşmayı tanışmayı çok isterim onun dışındada motor hakkında hem mct hem genel olarak tüm sohbetlere yardımlara açığım