Bu hastalığı bende kaptım :D Herkese merhaba !

Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
4
Öncelikle herkese merhaba, Ankara'dan Batu ben ,

Bi kaç yıl önce kuzenimin Kawasaki Vulcan'ına binmem ile başladı bu sevda.Daha sonra arkadaşlarıma artçı olarak devam ettirdim bu sevdayı :D Ama 27 Ağustos itibari ile 18 yaşıma giriyorum ve a2 ehliyetimi alıp kendi motorumu almaya karar verdim.Bu forumdan çok yararlanabileceğimi çok fazla tecrübeli abimin ablamın olduğunu görüp üye olmaya karar verdim.Her türlü tavsiyeye nasiyata açığım :D Şimdi gelelim kafa karışıklıklarıma bir kaç sorum var ..

İlk motorum olarak mondial mct 250 istiyorum tipine aşık oldum resmen.Bu motoru olan varsa konuşmayı tanışmayı çok isterim onun dışındada motor hakkında hem mct hem genel olarak tüm sohbetlere yardımlara açığım :D Neyse konuyu dağıtmadan mct hakkında görüş ve tavsiyeleri almak isterim.. Ayrıca Ankara'da kullanıcısı var ise buluşup motor hakkında bişeyler öğrenebilirsem sesini duyarsamda süper olur.Dediğim gibi mct dışındada motor ile alakalı her türlü tavsiyeyi bekliyorum...
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
12
Güzel kardeşim, ben de senin gibi düşünerek, fiziken hoşuma giden bir motosiklet ile başlamak istemiştim. Ama forumda aramalar yapıp konuları okuyarak, Youtube üzerinde gerçekten bu sevdaya gönül vermiş kişileri dikkatle dinleyerek, başlangıç işinin kesinlikle ama kesinlikle 100-125cc bir motosiklet ile olması gerektiğine kanaat getirdim. Karar senin...
 
Katılım
26 Tem 2015
Mesajlar
23
ilk motoru 250cc olan biri olarak konuşuyorum; çok atak olmadığı sürece olay tamamen kullanıcıda bitiyor. 600cc motor alan bir arkadaşın konusu vardı bunu anlatan. ne kadar gitmek istersen o kadar gidiyor bu araçlar.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
yaş ile cc bence doğru orantılı. insan ne kadar genç ise o kadar korkusuz oluyor. hal böyle olunca ne kadar genç isen o kadar düşük cc almakta fayda var. motorun üzerinde en olgun adam bile anlık sinirine yenilip hata yapabiliyor. bu sebeple deneyim ile beraber cc yükseltmekte fayda var.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
62
Benimde ilk motorum mct 250 idi. Bakarsan guzel motordur. Ancak temizini bulmak zor. Ben 2007 de sifir almistim. Motorla ilgili sorun olursa yardimci olurum
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
4
Benimde ilk motorum mct 250 idi. Bakarsan guzel motordur. Ancak temizini bulmak zor. Ben 2007 de sifir almistim. Motorla ilgili sorun olursa yardimci olurum

Büyük ihtimalle alıcam mctyi yakında çok fazla sorum var :D özel mesajdan numaranı atarsan whatsapptan falan sorayım abi sorularımı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst