Bu Gün Kahraman Maraşın Kurtuluş Günü 12 şubat

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
ARKADAŞLAR BU GUN MARAŞ IN KENDİ KENDİBNİ KURTARIB madalyalı tek şehir olduğu gün bu gun

resimler birazdan

















işte bizim çete bayramımızdan bir kaç kare
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Vatan için KAHRAMAN MARAŞ'lıların neler yaptıgını daha onceki gezi raporlarından öğrenmiştim gerçekten çok buyuk kahramanlık hikayesi MARAŞın kurtuluşu herkese selamlar
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Her karışı şehit kanlarıyla sulanmış,:mrgreen:
kahraman Atalarımızın bizlere emanet etmiş oldukları bu Vatanım güzel köşesi
KAHRAMAN MARAŞ'ın ve hemşerilerimizin bayramlarını kutluyorum..:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ey kahramanlar yiğitler kucak dolusu selamlar,kurtuluş gününüz hayırlı olsun.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
fazla foto olmadı ama akşama geç katıldım öekecek fazla bişey kalmamıştı
inşallah nice kurtuluş günlerine
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
Kahramanmaraş lı dostlarımızın kurtuluş gününü kutluyorum...kalın sağlıcakla
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076

keşke sabah sabah yağmurlu olmasada daha çok resim paylaşabilse idi
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlarımıza Adanadan kucak dolusu selamlar,nice yıldönümlerine nasip etsin
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
K.MARAŞ'lı motorseverlere sevgiler.mustafacığım,grili montun çok yakışmış.maviliden daha güzel,eldivenlerinle de uyumlu olmuş.güle güle kullan.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
KAHRAMAN MARAŞ'ın düşman işgalinden kurtuluş yıl dönümünü canı yürekten kutlarım nice kutlamalara ve şenliklere sağlıcakla kalın :rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
sağolasın bora abi aniden değiştirme kararı aldım montu iyide oldu
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Emperyalist düşmanlara karşı yokluklar içinde savaşarak vatan ugruna canını,kanını feda etmiş şehitlerimize Allahtan Rahmet diler, Kahramanmaraşlı hemşerilerimizin Kurtuluş bayramlarını kutlarım.

Mustafa montun hayırlı olsun,
Çete bayramının daha çok fotograflarını bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst