- Katılım
- 9 Nis 2017
- Mesajlar
- 693
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkeze iyi günler.Bu gün 18 yaşım girmiş bulunmaktayım.Bir iki sorum olucak.
Eğliyet kursuyla görüşmüşdümde 450/500 arası A2 için fiyat verdiler benim için güzel fiyat sürücü kursusahibi abi müşterim çıktı yani biraz torpili.
Benden istediği herşey elimde sadece Diplomam yok bu sorun olurmu ?
Yarın direke sağlık raporu alabiliyormuyum yoksa 11'ini beklemek zorundamıyım ?
Birde herşey hăl olursa eğliyeti kaç ay da alırım ?
Son olarak bana ne gibi tavsiyeleriniz olur ?
Doğum günümü yazmasa bile içinden nice 18 lere diyen herkeze teşekürler.
Eğliyet kursuyla görüşmüşdümde 450/500 arası A2 için fiyat verdiler benim için güzel fiyat sürücü kursusahibi abi müşterim çıktı yani biraz torpili.
Benden istediği herşey elimde sadece Diplomam yok bu sorun olurmu ?
Yarın direke sağlık raporu alabiliyormuyum yoksa 11'ini beklemek zorundamıyım ?
Birde herşey hăl olursa eğliyeti kaç ay da alırım ?
Son olarak bana ne gibi tavsiyeleriniz olur ?
Doğum günümü yazmasa bile içinden nice 18 lere diyen herkeze teşekürler.
