Bu devirde artçı olmakta zor

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
300480_179843048770298_168771206544149_367750_287950064_n.jpg
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
abi bu ne yaa bu nasıl bir tarzdır bu nasıl bir hayata bakış açısıdır
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
motora genelde standartındı yetersiz olan malzemenin daha uygun olanını takarız. Egzos ses vermiyordur performansı iyi değildir yeni egzos takarız gibi heralde arkadaşında performansı düşük yada yetersiz daha uygununu takmış:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şu da olabilir....
Artçıyı sabitleme aparatı :queen:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
:) :) Hiç artçı olmadım :) Heleki böyle bir motorda artçı olacağıma boğazdan aşağı atlarım daha iyi :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ben artçı almayı hiç sevmem. Ancak bu yola başvurmak bizim memlekette sıkar.
Adın çıkacağına canın çıksın :queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
329
Peki arkadaş bunu ruhsata işletmiş mi :queen:
Yakında bunun için de bir kanun çıkarırlar , 20cm den uzun olanlar daha fazla öder :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Çin ata sözü ;

"Enjeksiyonlu motor yapamıyorsan ereksiyonlu motor yap"
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
bunu bizim memlekette yapsan o akşam hırsızlar çalar bunu :)
artık çaldıklarını ne yapıyosa bunla da o işlemi uygular :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst