Bu da iskele BABASI

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Çocuk motorun nasıl kullanılacağını biliyor mutlaka.

Çocukken hepimiz babamınız nasıl araç kullandığına dikkat etmişizdir.(teorikte olsa kavranıyor)

Çocukta birşey yok gibi ya hakkaten garip bir durum.(babada motoru ilerleteceğine ihmal vermedi herhalde)

Tedbir,tedbir....
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
soyleyecek hakkaten cok bısı yok bole bısı olurmu yaa adam bı kontagı kapatır ben anlamadım bu kadar ıhmal....allah korumus cok daha buyuk seyler olabılırdıı...allah kımsenın basına vermesın
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kadın olmasaydı cocuk motoru kaçırcaktı ama kadın olunca manevra yaparken düştü sanırım :)
İnsan motoru durdurur yahu çocuk işte bu ne yapacağı belli olmaz..
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
cok uzucu bır olay ama motor saglammıs modelı ne acaba taylant yazılmıs ordan getırsek burda guzel satarmı acaba :D
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ya ne saf adamlar var tovbe tovbe cocuk uzerınde tek ayaga almıs motoru kı tek ayakta calsımasa bıle o motorun dusme rıskı var cocuk yaralanabılır bıde calısır bırakıyor.Tek kelime ile mallll
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Baba denen bu cahil katil cocugunu aliyor yerden gidip elini yuzunu yikacagina iki kez kaldirip indirdikten sonra onu kenara birakiyor ayni sorumsuzluk ile ve motorunu almaya gidiyor. Serefsiz halen cocugunun cani ile esitliyor motorun durumunu. Gerekirse motor yansin kul olsun, insan cocugunu oyle birakirmi benzin pompasi yanina ya arkasinda bir araba gelse. Adam hicmi ders almiyor olaydan.Iki kez ayni hatayi yapiyor 1 er dakika ara ile hemde.Cocuk yanliz birakilmaz!!!!!:pr:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
babaya diyecek laf yokk burasının hatay olduğunu düşünmke bile istemiyorum ama Galiba hatay
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
çok kötü yaa...Hayır motoru durdurduğun zaman çalışır bırakılır mı ya bide gidiyo anahtar üstünde biri alıp gitse iyi yani.o çocuğun motorun üstünde ne işi var zaten o yaşta birisinin asla bindirilmemesi gerekir.Akıllı adam sanırım vitesli o motor bu da biteste bırakmış valla helal olsun
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
garip
gerçek ten çok garip, hiçmi düşünemessin be adam çocuktur sıkar gazı die...!
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Küçük çocuk elinin altındaki gücün ne anlama geldiğini anlamıştır. Bu tecrübeyi uzun süre unutmaz.

Acaba kendi kendine ''ya birde altımdaki 600 lük olsa, ne giderdi'' demişmidir :silent: :p
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
8
Abii ne diyim Çok Kötü Birr Durum yaa :S:S:S Eleman ne Diyeee Çalışırr Halde Bırakıpp Gidiyorsaa Artıkk... Umarım Ufaklığaa Birşeyyy Olmamıştırr.. :S
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
bugün yine izledim gerizekalı adam çocukla ilgilenmeden motora gidiyo buymuş motoor aşkı hee???
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
pek fazla diyecek bişi yok kız nerdeyse motorun ünü kaldırıyordu küçükte fena deyil bu yaşta teker yapacaktı büyüyünce motorcu olcak.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
yazık yaa gerçekten çok üzüldüm o babayııı bi yakalarsam ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst