BU DA BİSİKLET KAZASI

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
sevgili kandaşım annenin ellerinden öperim. bu tür yaraların kapanmasında en etkili ilaç kantrondur. aklında bulunsun tamamen doğaldır. iz bırakmaz. ben babamla geçirdiğim motosiklet kazasında babamın yüzünün yarısı sıyrıldı. bu kantaron (kantron) denen yağdan sadece sürerek tedavisini hızlandırdı. eğer istersen durum ciddiyse sana yollayabilirim. bende mevcut.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Arkadaşlar sitede tarih sorunu yaşanıyor. Mesajlar eski değil fakat eski tarih atılıyor admin'e mesajla bildirdim.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p Arkadaşlar uzun süreden sonra bu konuyu hortlatıp tekrar geçmiş olsun dileklerinizi iletmenize sevindim.Allaha şükür annem o günden sonra ayağa kalkabildi.Ben bile bu başlığı açtığımı unutmuşken kim hortlattı yawww :mrgreen: Yine de hepinize teşekkür ederim.:rendeer:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
crazy_devil kardeş annene büyük geçmiş olsun. Fakat birşeyi dilegetirmek istiyorum ki yayalarda motosikletlere karşı çok saygısız "yaa bu vursa ne olacak ki?, Nasıl olsa sağımdan solumdan biryerlerden sıyrılır gider" düşüncesindeler. Çok kaza atlattım yayalar yüzünden ve bügün birisini kötü sıyıracağım bir dahaki sefere dikkatli olmayı öğrenecek. Işık yeşil yanıyor yaklaşık 100 mt uzaktayım ışığa ve tam yolun ortasında bir kadın durdu ve ilk bana baktı bön bön sonra umursamaz bir tavır içerisinde arkadaşına döndü "Ayşee hadi gııızzz geçsene bak araba yok" dedi :). Onu alacaksın motorun ön çamurluğa 3-5 km. tur atacaksın o zaman görecek Ayşeyi, arabayı ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst