BU DA BİSİKLET KAZASI

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu akşam 19.00-19.30 sularında annem markete gitti.Bende duş alıp çıktım.Televizyon izliyordum.Annem geldi,bacakları kan içinde,sol elinin baş parmağı şişmiş,üst dudağı şişmiş ve birkaç ufak sıyrık...Olay şöyle vukuu bulmuş;annem marketten çıkıp karşı kaldırıma geçmek isterken (ki burası pek işlek olmayan bi caddedir) park halindeki bir minibüs ile bir otonun arasından tam çıkmış ki daha ne olduğunu anlamadan annem kendini yerde bulmuş.Ayrıca 3-3,5 metre kadar ilerde.Çarpan bir bisiklet.Evet yanlış duymadınız bir bisiklet.Ve bir insana bu kadar zarar verebiliyor.Birde sanki hiç suçlu değilmiş gibi "Sen aniden önüme çıktın teyze"demiş.Ulan şerefsizin evladı,madem altında tekerli,demir karışımlı bir malzeme var neden onu dikketli kullanmıyorsun?sağına soluna ADAM gibi bakmıyorsun?Ve işin ilginç bi tarafıda çevrede bir çok insan olmasına rağmen bir tanesi gelipte annemi yerden kaldırmak için yardım etmemiş. :salut: Bu da bana bir ders oldu;motorumu alırsam,ne olursa olsun çok dikkatli ve yavaş kullanacağım.neyse çok uzatmiyim.LÜTFEN YAYALARA DİKKAT EDELİM ARKADAŞLAR!!!
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmiş olsun arkadasım. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeş umarım çok ciddi bir durum yoktur. annemize acil şifalar dilerim, ancak duran iki aracın arkasından yola çıkarkende çok dikkatli olunmalı. hem yaya hemde taşıtlar bu şekilde parketmiş araçlara çok dikkat etmeli...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok saolun arkadaşlar.Kawasaki,kaza denizli kayalık yolu üzerinle oluyor.Chatnoir çok haklısın arkadaşım,dikkat edilmeli;ancak annem çok dikkatli bi insandır zaten,ama bisikletli iyiki benim elime geçmedi...
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
crazy_devil, Öncelikle Annene Geçmiş olsun Kaza heran heryerde herkezin basına gelebiliyor Sen ne kadar dikkat etsende dikkatsiz sürücülerde var. Annen için acil şifalar dilerim. Bunu yanlış anlama yaya olarakda çok dikkat etmemiz gerekiyor kazalara sebebiyet de verebiliyoruz bazen bu yüzden kurallara uymak gerekiyor.
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
Annene size gecmiş olsun arkadasım..Allah beterinden korusun inşallah cümlemizi.
bu arada anneni hemen yerden kaldırmamalarıda isabet olmuş bir yerde çunki ne olursa olsun yere düşen bir insanın o an kırıgı olabilir (Allah korusun) bilincsizce kaldırma neticesindede damar kesiklerine sebebiyet verebilir.kendi başına kalkması isabet olmuş bir yerde tekrardan büyük gecmiş olsun(arkadaslar bu olayda bizlere ders olsun duran iki aracın arasından heran bir yaya cıkabilir aman dikkat..!!)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
gecmis olsun dostum. tanismasak da selamlarimi ilet. ellerinden öperim
acil sifalar dilerim. :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
geçmiş olsun arkadaşım, en kısa sürede annen sağlığına kavuşur inşallah.Yayaların bu tip yerlerden çıkmadan önce kontrol etmeleri gerekiyor yolu, araçlarında bu tip yerlerde birisi çıkabilir diye düşünüp hız azaltmaları ve durabiliecek bir hızda seyretmeleri gerekiyor.Zaten bunlara uyulsa hiç kaza olmaz diyeceksiniz, evet olmaz :)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.inanırmısınız en yakın arkadaşım bile (dostum derim kendisine) geçmiş olsun demedi ama benim daha sesini bile duymadığım bi çok insan bana burda teselli verdi saolun varolun değerli ikiteker kardeşlerim. :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
crazy_devil, cok gecmıs olsun kardesım.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun arkadaşlar.bazen bişilere duyarsız kalmamak en güzel yol ve yöntem.hatta ve hatta bazen değil herzaman duyarsız kalmamak en güzeli.hepiniz çok sağolun varolun.
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
Annene geçmiş olsun
Biz kadar yayalar da dikkatli olmalı
Kendilerine kırmızı ışık yanarken karşıdan karşıya geçmeyi huy edinmiş yayaları şiddetle kınıyorum
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
103
crazy_devil' Alıntı:
saolun arkadaşlar.bazen bişilere duyarsız kalmamak en güzel yol ve yöntem.hatta ve hatta bazen değil herzaman duyarsız kalmamak en güzeli.hepiniz çok sağolun varolun.
nvghfghfgjgfxjhjjjjjjjjjjjjjjjjjjj:wiinkk:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Geçmiş olsun crazy_devil annene geçmiş olsun diliyorum. Ellerinden öpüyorum.

Ama sende fazla asabi olma. Kaza olur ve bir tarafın dikkatsiz olması bile yeter soğuk kanlı davranmak lazım.

Bazen biz de dalabiliyor yanlış bir pozisyona düşebiliyoruz (yaya, motorla veya araba ile) böyle bir durumda saygıyı elden bırakmamak lazım. Hemen araç kullanana saldırmamak lazım.

Biz motor kullananlar da herhangi bir kazada suç %100 karşıda da olsa yanlış tavırlarla yaklaşılıyor. Motor değil mi serseri kesin hızlıdır aralara dalmıştır diye. Aynı yanlışa düşmeyelim.

İnsanlar yürürken bile çarpışabiliyor. Önemli olan bisikletlinin yapmadığı gibi yapıp. Saygı ve sevgiyle yardımcı olmak. O da onun eksikliği (A..lığı). Örnek alacağı kimse olmamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst