karagullenecati Katılım 10 Nis 2007 Mesajlar 70 25 Nis 2007 #2 allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin güzel motosiklet :cat:
karagullenecati Katılım 10 Nis 2007 Mesajlar 70 25 Nis 2007 #4 :bounce: :bounce: :iloot:: :iloot:: :iloot:: dishy' Alıntı: Genişletmek için tıkla ...
alplion Katılım 26 Mar 2005 Mesajlar 1,699 25 Nis 2007 #5 allah tekerini düz bastırtsın dirty bike diye geçiyor dimi
deer_152 Katılım 9 Tem 2006 Mesajlar 2,878 25 Nis 2007 #7 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. :cat: rüzgarın eksik olmasın :cat:
klx 650 Katılım 25 Nis 2007 Mesajlar 16 26 Nis 2007 Konu Yazar #11 alplion' Alıntı: allah tekerini düz bastırtsın dirty bike diye geçiyor dimi Genişletmek için tıkla ... teşekkürler. evet öyle geçiyor hatta şehir içinde kullanılmamalıdır diyor üreticisi ama ne yapalım kullanıyoruz işte By Mükemmel' Alıntı: Güzel makine iyi günlerde kullan Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim çok memnunum. Son düzenleme: 26 Nis 2007
alplion' Alıntı: allah tekerini düz bastırtsın dirty bike diye geçiyor dimi Genişletmek için tıkla ... teşekkürler. evet öyle geçiyor hatta şehir içinde kullanılmamalıdır diyor üreticisi ama ne yapalım kullanıyoruz işte By Mükemmel' Alıntı: Güzel makine iyi günlerde kullan Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim çok memnunum.
rainboss Katılım 16 Haz 2006 Mesajlar 444 26 Nis 2007 #13 Allah kazasız belasız keyifle binmeyi nasip etsin.
klx 650 Katılım 25 Nis 2007 Mesajlar 16 26 Nis 2007 Konu Yazar #14 hoş bulduk teşekkür ederim sizlerde kazasız belasız keyifle binin motorlarınıza
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 28 Nis 2007 #16 güle güle kullan allah kaza bela vermesin
killing_machine Katılım 26 Nis 2006 Mesajlar 736 28 Nis 2007 #18 güzel motosiklet Allah kazadan beladan korusun:cat:ayrıca yarı motordaş sayılırız :mrgreen: Son düzenleme: 28 Nis 2007
arifa_07 Katılım 5 Mar 2007 Mesajlar 164 28 Nis 2007 #19 güzelmiş kardeşim arkadaşın allah kaza bela vermeden sürmeyi nasip etsin
eskici Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 647 28 Nis 2007 #20 Prometheus' Alıntı: hoş geldin endurocu arkadaş Genişletmek için tıkla ... evet hoş geldin.. her nekadar şehir içinde kullanılmaz densede bir ss ten daha mantıklı bence şehir için.. (tamamen kişisel görüşüm olarak belirttim)
Prometheus' Alıntı: hoş geldin endurocu arkadaş Genişletmek için tıkla ... evet hoş geldin.. her nekadar şehir içinde kullanılmaz densede bir ss ten daha mantıklı bence şehir için.. (tamamen kişisel görüşüm olarak belirttim)