*** Bu Başlık Senin Fikirlerine Aittir Lütfen Paylaş ***

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
OKAN HOCA BİZE HİKAYE ANLATMA !!!!
(yukarıda anlatmış)

hocam en basitinden "çayı güzel mekan arıyorum" diye konu açalım,
2 sayfaya kalmaz birbirine hakaret eden mesajlar görürsün.

pirsig'in zen ve motosiklet bakım sanatı isimli kitabını okurken,
(nerede motosiklet bakımı ?)
diye sormak kaçınılmaz oluyor.
biraz kurcalayınca motosiklet konusunun ilişkisi bulunduğu disiplinler ve bunlar hakkında kalın bilgiler içerdiğini fark ediyoruz.
pirsig her ne kadar felsefe tarafının ucunu kaçırmış olsa da düşünce sistematiğini hissettiriyor.
makine ve insan,
insan ve çağdaş yaşam şekli,
bireysel çırpınışlar ...

gibi konuları derinlemesine incelediği bir kitap olmuş.

sen denize deniz yıldızı attığını sanırsın da elindeki deniz kestanesidir.

zira sen kendi aklın ile kavrayabildiğin doğa içerisinde deniz yıldızının denizde olması gerekir.
oysa ki denizde değil dışarıdadır,
deniz onu dışarı atma gereği hissetmiştir.
rift vadisi çöktüğü için ayağa kalkma gereği hissetmem gibi.

insanları ihtiyaçları ya da talepleri olmadığı halde kendi istediğin kadar bilinçlendirmek gerekir mi ?
benzinlikte yanında park eden kasksız motosiklet sürücülerine uyarmanı sağlayan itki nedir ?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ya barşçım,
Bazen 1+1:2'dir bazen...
Bu kadar basit düşünmek iyidir.

Yoksa, insanın kafası karışır.
Mutsuz olur..
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
OKAN HOCA BİZE HİKAYE ANLATMA !!!!
(yukarıda anlatmış)

hocam en basitinden "çayı güzel mekan arıyorum" diye konu açalım,
2 sayfaya kalmaz birbirine hakaret eden mesajlar görürsün.

pirsig'in zen ve motosiklet bakım sanatı isimli kitabını okurken,
(nerede motosiklet bakımı ?)
diye sormak kaçınılmaz oluyor.
biraz kurcalayınca motosiklet konusunun ilişkisi bulunduğu disiplinler ve bunlar hakkında kalın bilgiler içerdiğini fark ediyoruz.
pirsig her ne kadar felsefe tarafının ucunu kaçırmış olsa da düşünce sistematiğini hissettiriyor.
makine ve insan,
insan ve çağdaş yaşam şekli,
bireysel çırpınışlar ...

gibi konuları derinlemesine incelediği bir kitap olmuş.

sen denize deniz yıldızı attığını sanırsın da elindeki deniz kestanesidir.

zira sen kendi aklın ile kavrayabildiğin doğa içerisinde deniz yıldızının denizde olması gerekir.
oysa ki denizde değil dışarıdadır,
deniz onu dışarı atma gereği hissetmiştir.
rift vadisi çöktüğü için ayağa kalkma gereği hissetmem gibi.

insanları ihtiyaçları ya da talepleri olmadığı halde kendi istediğin kadar bilinçlendirmek gerekir mi ?
benzinlikte yanında park eden kasksız motosiklet sürücülerine uyarmanı sağlayan itki nedir ?

Doğru sözler bir arada toplanmıştır. Katılıyorum size.
Düşünün forumda anlamsız açılan konulara karşı nekadar dayanabildiğinizi ve bunların hızla artma potansiyelini.
Bırakın yavaş yavaş gelsinler yoksa baş edemeyecek duruma gelecek.
Düşünün hastanelere kız bakmaya ve istemeye giden bir memleketin insanları MT ye hangi niyetle gelirler.
Saygılarımla.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
benzinlikte yanında park eden kasksız motosiklet sürücülerine uyarmanı sağlayan itki nedir ?

Valla önceki satırlardan çok bi şey anlamadım. O kadar birikimim yok. Ama bu satırla ilgili yorum yapacam.

Kamu yararı (aslında bundan çok daha fazlası da, tamamı kamu yararı kapsamına girer diye düşünüyorum).
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Ben biraz empati kaynaklı demek istiyorum ben bu tepkiye.

Kazalarda veya bir insanın kötü yaralanmış halini gördüğünüzde özellikle kan varsa, içinizin bir tuhaf olması,sizin istemsizce kendinizi o insanın yerine koymanızdan kaynaklanıyordu yanlış hatırlamıyorsam.. Bu da benzer bir refleksle " kardeşim kaskını takarsan Allah korusun ama başına kötü bir şeyler geldiğinde başına alacağın kötü bir darbeden seni korur. Eşin dostun vardır belki çoluk çocuk hatta, o yüzden yazık etme kimseye.." gibi bir cümleyle uyarmak kendimi onun yerine koyduğumda yaşamasını istemeyeceğim olaydan kaynaklı.

Hoş benim yaklaşımıma tam tersi ve kaba bir üslupla yanıt veriyorsa da o zaman ne halin varsa gör ! deyip sinirle söylene söylene uzaklaşıyorum:pr:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
okan hoca naif bir insan olduğundan dolayı konuya aynı nakış açısına sahip değiliz,

şahsen kimsenin işine karışmamak daha mantıklı geliyor.
bu kadar ölümlü motosiklet kazasının yaşandığı yerde güvenli motosiklet kullanımı telkini mantıksız geliyor.

yapılmasında her daim fayda vardır.
mt ye yeni üye kazandırma konusu ise katıldığım konudur.
sağda solda tanıştığım kişileri yönlendiriyorum.
bir nebze katkımız olur ise ne hoş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst