Breton S100 Hakında

Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
67
Selamlar ben Kanuni'nin breton S100 modelini aldm

http://www.kanuni.com.tr/motosiklet/277/breton-s100

Bana teknik bilgi dısında kullanıcı gözüyle tecrübenizi anlatrmısınz ne gibi sıkıntılar acıcak bana 2 kişi yokuşlarda kalıcakmıyım yardımınızı bekliyorum Teşekkür ederim :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
18
bende aldım yaklasık 2 hafta oldu suan itibariyle sıkıntı yok sıkıstırma oranı yamaha ybrden yüksek seri motor... tek sıkıntım motorun ön amartüsürünün istedim yükseklikten fazla olması servisle konustum yaydan 2 cm kestirecem ilerde sorun acarmı merak ediyorum..hayırlı olsun kanuni pişman edmez....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst