- Katılım
- 25 Ocak 2013
- Mesajlar
- 67
- Konu Yazar
- #1
Selamlar ben Kanuni'nin breton S100 modelini aldm
http://www.kanuni.com.tr/motosiklet/277/breton-s100
Bana teknik bilgi dısında kullanıcı gözüyle tecrübenizi anlatrmısınz ne gibi sıkıntılar acıcak bana 2 kişi yokuşlarda kalıcakmıyım yardımınızı bekliyorum Teşekkür ederim :cherry:
http://www.kanuni.com.tr/motosiklet/277/breton-s100
Bana teknik bilgi dısında kullanıcı gözüyle tecrübenizi anlatrmısınz ne gibi sıkıntılar acıcak bana 2 kişi yokuşlarda kalıcakmıyım yardımınızı bekliyorum Teşekkür ederim :cherry: