Bozcaada'da forumdan bir arkadas gordum 2gün önce montun üstünde isimlik de vardı.

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki o seni gördümü?
 
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
543
Bozcaada harika bir yer... Umarım en kısa zamanda oraya gezi yapma şansı bulurum... Ancak oraya Hazirandan sonra gidilmeli genelde rüzgarı bol denizi buz gibi olduğu için... Ayrıca bağ bozumuna denk gelir bol bol üzümde yenilebilir... Ben oraya 1985-1994 arası gider, her yaz 3 ay boyunca kalırdım... o zamanki hali mükemmeldi... şimdi doğal olduğunu söylüyorlar ama siz o zaman ki doğallığını görseydiniz demek istediğimi anlardınız... Bir kere denizin içinde ki her canlıyı kabukluyu görme şansınız vardı... Ayazmanın kumu harikaydı, sanırım hala kumu var ama eskisi kadar çokk değil... Gece ışık olmayan yerde yıldızları elinizle tutabilecek kadar yakın görürdünüz filmlerde olduğu gibi.. ama şimdi yollarda ışıklandırma var... Biz resmen Robinson Cruise hayatı yaşardık, ne elektrik vardı nede su... Suyu kuyudan (ve soğuk durması gereken yiyecekleri kuyuya sarkıtırdık), ışığı ise ay varken aydan yokken gaz ve el fenerinden elde ederdik...

OO daha anlatsam uzayacak... Kestim...

Genede gidin görün derim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst