- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
23 Nisanıda fırsat bilip 4 günlük bir Bozcaada gezisi yapalım dedik 3 arkadasın zamanları uydu bir kacamak yapalım dedik
Plan buydu ama herzamanki gibi olmadı
Eşeği yükledik
KM not ettik, Sabah erken yola cıktık
Hava bozmaya dönük yagmurlukları giydik iyikide giymişiz
Eski hisar Feribotu ayılma Operasyonu
Kahfaltı Köfteci Yusufta
Gölyazıda 23 Nisan kutlamalarına katıldık
Ordan Gönen Ekşidere Dağ ılıcasına yollandık yol yorgunluğunu atarız diye yagmurun soğuğun üstüne ilac gibi geldi
Gönenden cıkıp Ayvalığa gitmeye karar verdik Fotolar cok kendini göstermiyor olabilir ama Kesinlikle Gönen-Balya-Ayvalık yolunu kullanmaznızı tavsiye ederim.
Damlasakızlı Kurabiye olmazsa olmaz
Cunda adasında Ada Camping de kaldık Kamp alanı yoluda cok güzel Kamp yeri ve işletmede güzel tavsiye ederim.
Bozcaada feribotu beklerken
Burda da Ada CAmping de kaldık
Bozcaada tek sevdigim sey Camp alanımızdı bence zaman kaybıydı 
Ekiple bir Selfi
VE artık dönüş dönüşte cok fotomuz yok benim cep telefon kötü yenileri geldikce eklerim şimdilik bu kadar
İpsala feribotu
Ve son foto evdeyiz artık
Plan buydu ama herzamanki gibi olmadı
Eşeği yükledik
KM not ettik, Sabah erken yola cıktık
Hava bozmaya dönük yagmurlukları giydik iyikide giymişiz
Eski hisar Feribotu ayılma Operasyonu
Kahfaltı Köfteci Yusufta
Gölyazıda 23 Nisan kutlamalarına katıldık
Ordan Gönen Ekşidere Dağ ılıcasına yollandık yol yorgunluğunu atarız diye yagmurun soğuğun üstüne ilac gibi geldi
Gönenden cıkıp Ayvalığa gitmeye karar verdik Fotolar cok kendini göstermiyor olabilir ama Kesinlikle Gönen-Balya-Ayvalık yolunu kullanmaznızı tavsiye ederim.
Damlasakızlı Kurabiye olmazsa olmaz
Cunda adasında Ada Camping de kaldık Kamp alanı yoluda cok güzel Kamp yeri ve işletmede güzel tavsiye ederim.
Bozcaada feribotu beklerken
Burda da Ada CAmping de kaldık
Ekiple bir Selfi
VE artık dönüş dönüşte cok fotomuz yok benim cep telefon kötü yenileri geldikce eklerim şimdilik bu kadar
İpsala feribotu
Ve son foto evdeyiz artık