Bozcaada 1300 km 3 x NC

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
23 Nisanıda fırsat bilip 4 günlük bir Bozcaada gezisi yapalım dedik 3 arkadasın zamanları uydu bir kacamak yapalım dedik
11053083_862920300432123_8389848610014582132_n.jpg


Plan buydu ama herzamanki gibi olmadı

Eşeği yükledik

1012957_863406643716822_6442146619878821624_n.jpg


KM not ettik, Sabah erken yola cıktık

10430850_863406680383485_5414657392314190934_n.jpg


Hava bozmaya dönük yagmurlukları giydik iyikide giymişiz

11146344_863407120383441_7392733071616865446_o.jpg


Eski hisar Feribotu ayılma Operasyonu

11187160_863424693715017_950313125893598131_o.jpg


Kahfaltı Köfteci Yusufta

11140163_863424740381679_3534250014607581324_o.jpg


11054827_863424763715010_7351173889907038033_o.jpg


11127449_863428193714667_3003915279488912270_o.jpg


Gölyazıda 23 Nisan kutlamalarına katıldık

15576_863459587044861_7739879481656530979_n.jpg


10995625_863459693711517_6547830349635186821_n.jpg


11188427_863876397003180_2312035223869880861_n.jpg


Ordan Gönen Ekşidere Dağ ılıcasına yollandık yol yorgunluğunu atarız diye yagmurun soğuğun üstüne ilac gibi geldi

11049486_863635297027290_3453157232864130667_o.jpg


11146466_863635710360582_6194626836984020948_o.jpg


10495030_863636020360551_1501438344995914056_o.jpg


11182357_863578810366272_5598572677216208717_n.jpg


Gönenden cıkıp Ayvalığa gitmeye karar verdik Fotolar cok kendini göstermiyor olabilir ama Kesinlikle Gönen-Balya-Ayvalık yolunu kullanmaznızı tavsiye ederim.

11143254_863919813665505_2511750660665168185_n.jpg


11112328_863919910332162_2221101376764312761_n.jpg


11149387_863934313664055_3012770275671348466_n.jpg


11168010_863944550329698_1898333235895635249_n.jpg


Damlasakızlı Kurabiye olmazsa olmaz ;)

10421207_863944856996334_2439230509959887044_n.jpg


11174880_864048540319299_6993097029751012143_n.jpg


Cunda adasında Ada Camping de kaldık Kamp alanı yoluda cok güzel Kamp yeri ve işletmede güzel tavsiye ederim.

10941510_864048583652628_7431021743260786430_n.jpg


11188442_864048630319290_4553864575861907226_n.jpg


11159562_864048673652619_6611731949847226915_n.jpg


11159477_864048743652612_4530522832940546125_n.jpg


1908200_864122980311855_2566141085588891005_n.jpg


17992_864124070311746_6338583401293458925_n.jpg


10404164_864124356978384_3402718109324321092_n.jpg


11139007_864124646978355_4828111655705190672_n.jpg


11169967_864447733612713_343308849900747767_n.jpg


11188397_864447806946039_1263878007930726239_n.jpg


10941428_864447853612701_7121392611727218283_n.jpg


10407203_864447930279360_8308758264606241195_n.jpg


10410438_864447973612689_6999518148170818128_n.jpg


Bozcaada feribotu beklerken

11121772_864603360263817_1772118779371262271_n.jpg


Burda da Ada CAmping de kaldık :D Bozcaada tek sevdigim sey Camp alanımızdı bence zaman kaybıydı :)

11193422_864603420263811_6637594102681264562_n.jpg


11028378_864603476930472_221167783281718625_n.jpg


11188489_864603543597132_2984192182764703281_n.jpg


11146532_864603583597128_5554201947807787398_n.jpg


11156381_864603780263775_8291038061052267998_n.jpg


11149397_864603820263771_4204250216270868722_n.jpg


11169972_864603863597100_833353504629661045_n.jpg


11037106_864603933597093_5481683444012111047_n.jpg


Ekiple bir Selfi :)

11154712_864615006929319_3966467902287129472_o.jpg


11194527_864615060262647_8880038200849739749_o.jpg


VE artık dönüş dönüşte cok fotomuz yok benim cep telefon kötü yenileri geldikce eklerim şimdilik bu kadar ;)

10417769_865244646866355_7121500337526057094_n.jpg


11062864_865244750199678_659082612365618501_n.jpg


1962538_865244766866343_6027927252463562042_o.jpg


İpsala feribotu

11010581_865244940199659_1547487285694318974_o.jpg


Ve son foto evdeyiz artık

17804_865360890188064_3846320301079800905_n.jpg
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Güzel bir gezi olmuş kaçırdığıma üzüldüm ama Altuğ gibi bir Motorcu arkadaşımızı kazandı Cemiyetimiz :D
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Bu yaz Bozcaada yapıcam bende. Zaman kaybi demişsiniz. Neden acaba?
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
ah ah ne güzel geziyonuz ya ama bize yok :/
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
gezin beni bırakın istanbulda gezin eglenin tabi. :salut:

Seni cagırmadık mı :D ne trip atıyorsun :D

Bu yaz Bozcaada yapıcam bende. Zaman kaybi demişsiniz. Neden acaba?

Bozcaada beklentilerimi cok yüksek tutum galiba çok birsey olmadı hava da kotuydu Cunda adasından sonra boş ve ozeliksiz geldi herkezin beklentisi paklı giden herkez cok seviyor ama bence sevgili ile gidip bol sarap içilip bol para haryarak güzel zeman gecilebilir :D bizde bunların 3 ü de olmadıgından boş geldi :D adayı 5 kere gezip 49,5 km ancak yaptık dön dolandur :D yani :D
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Paylaşım için teşekkürler,elinize emeğinize sağlık.:cat:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
iyi bir ekip oluşturmuşsunuz,beğenerek izledim ve okudum,her şeyden önemlisi emek var bu işin içinde,ben de 2013 yılında eskişehirden gökçeada ya uzanan bir gezi yapmıştım bana onu hatırlattı,gezmek iyidir ,ömrü uzatır ,adeta kafaya reset atarsın,işte böyle bir şeydir gezmek,hepinize saygı duyuyorum,daha nice güzel gezilere inşallah,(HAYAT GEZİNCE GÜZEL),Saygılar...
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bozcaadaya motosikletle gidip gezmek bu yaz yapmak istediğim birşey.. çok keyifli yolları vardı ve şarapları çok güzeldi.. güzel gezi, önceden görmüş oldum sayenizde :p
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bozcaadaya motosikletle gidip gezmek bu yaz yapmak istediğim birşey.. çok keyifli yolları vardı ve şarapları çok güzeldi.. güzel gezi, önceden görmüş oldum sayenizde :p
Çok kalabalıkta nasil olur bilememde bu mevsimde TT isle of men gibi kullanabilrisin :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst