boynu buruk bi merhaba

Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
6
arkadaşlar slm nisan ayı gibi regal raptor 250 lık bi motor almıştım ama ailevi nedenler le bayram öncesi satıp araba aldım ama Allah nasib ederse evlendikden sonra iyi fazer alacağım niye fazer diyecekseniz bi 15 gün kadar bi abinin ki vardı onu kullandım ve yaklaşık 1500 km yol yaptım ve o zaman anladım ki regal bisikletmiş onun yanında hala tadı damağımda dır fazer in

5at7.jpg


j369.jpg
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Yakışıklım, evlenmeden önce biraz da kitap oku, evlendikten sonra okuyamazsın bak..
Boynu buruk olmaz... Boynu bükük.. Olur. Ya da ''buruk veda'' olur.. Belki ''buruk bir merhaba'' da olabilir.
Araban da hayırlı olsun.. Biz hala bisiklet gibi motorla devam.. Fıtı fıtı.. Fazer da güzelmiş ha....:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst