Böylesini daha önce görmedim...

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
touring tarzı zaten var aprilia screab 400-500 mesela ama sport nasıl olur onu bilemiyom
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondial50tt' Alıntı:
gilera lar da ayağa sıcak üfleme var mı yoksa o hava girişi mi ???
bizim bi arkadaşta runner war da o kışın sıcak hava üflüyo diyor (yazınne yapıyorsa :queen: )

ben daha önce runner kullandım, şimdi de nexus kullanıyorum, ikisinde de ayaklara sıcak hava veren petekler var, cidden iyi ısıtıyor :) eğer petek perdelerini kapatırsan hava üflemiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst