böylede olmazki...

Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
e 5 bayrampaşa sapağı değilmi orası yaw
bunu çeken zat fazla yaşamamıştır kanımca
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
adam emniyet şeridinde 299 gördü bir araba dursa orada sinek gibi yapışacak...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
insanın altında racing olunca gaza gelmemesi mümkün değil gibi geliyor,zaten ondan almıyorum . Allah akıl fikir versin ne diiim.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ya kndini dusunmuyo bari baskasını dusunsun o hızda o trfikte nası bi kazaya sebebiyet verebilir:farao:
bide biara polismi yavaslatıo bunu snr basıo gidio yanlarında:cherry:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
otobanda polis yavaşlatıyo ama polisi tınlamıyoki adam zaten dikkat ederseniz ilk çıkıştan çıkıyo ilerde çevirirler yoksa.trafik canavarı düpedüz...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
O hızda o makaslarda 1 kaza yapsa morga 3/4 parca gıder, çöp poşetinde götürler 150/200 race için bence yeter yol müsayit olsa neyse 250 de yap :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Sollama veya saglama yaparken net olmak lazım kararsız olmak en kötüsüdür Adam terslemelerde cok ikilemde kalıyor. Umarım bir gün o kararsızlıgı onu bir aracta veya baska birşeyde patlatmaz.
Allah korusun cümlemizi insallah.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Adam gayet net ve ustaca sürmüş, izlediğim tonla yabancı videodan cok daha dikkatli ve hakim kullanıyor, sürat arttırmadan iyice hesap ediyor adam, matematikçi gibi. Helal hoca iyi yol yapmışsın.
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
51
o ne öyle ya seyrederken ben yattım saga sola, caddelerde olmasa böyle seyler daha iyi olur aslında.
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Abi kim ne derse desin adam iyiymiş ama insanoğlu beşer,şaşar en küçük bir hatasını canıyla öder bu arkadaş yaptıklarından çok zevk aldıgı belli fakat :pale: emniyet şeridinde 280 dedi bi ara bi aracın bozulup aniden oraya girdigini falan düşünemiyorum Allah kolaylık versin abimize bizde cok yaptık otomobılle bunları fakat olmaması gerek onun için racing asla diyorum ben en iyisi tek silindir bi enduro :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
kendi canını tehlikeye atıyor atıyorda biz günahkarların ne suçu var bizide tehlikeye sokuyor..anayol pistmi kardeşim..ustaysan kendine güveniyorsan piste çıkar hünerlerini gösterirsin..bu kisinin solladığı herkişi.araya girip tehlikeye attığı her sürücü şu anda potansiyel bir motosiklet ve motosiklet sürücüsü düşmanıdır..buradan övgüler yağdırdığınız bu zat motosiklet ve motosiklet sürücülerine çok büyük bir haksızlık yapmıştır..sonra dövünüp duruyoruz..nedir bu 4 tekerlerden çektiğimiz diye..bunu gören sürücülerin arabalarını direk üstümüze sürmediğine nerdeyse şükredeceğiz...ben diyecek laf bulamıyorum ..allah ıslah etsin.resmen intihar a teşebbüs ediyor..allah esirgesin yarın başına birşey geldimi açılan topiclerdeki yazılara bakın..taziyelerdeki duygusal yazılara bakın..kimsede çıkıp demezki kardeşim kendi etti kendi buldu allah-tan yanındada 2-3 kişiyi götürmedi..seyrederken çok canım sıkıldı.oyanından geçtiği motosikletlileride allah korumuş başka izahı yok..çok kızdım çokkk.hem kendi adıma hem motorcu arkadaşların imajını kötü gösterdiği için camiam adına..ne deyim allah ıslah etsin ....hoşca kalın
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
Adam gayet net ve ustaca sürmüş, izlediğim tonla yabancı videodan cok daha dikkatli ve hakim kullanıyor, sürat arttırmadan iyice hesap ediyor adam, matematikçi gibi. Helal hoca iyi yol yapmışsın.


helallll ama emnıyet serıdıne gırmese daha iyi olacak
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
işte problemlimi ararsın,
bide videonun başında sosyal mesaj vermeyide unutmamış..
polisle olan hadisesi nedir onu anlayabilmiş deilim...
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
tek yorumum şu

ABİDİK vede GUBİDİK bir sürüş

tatsız ve tehlikeli

bende şimdiden site anasayfasında kalbimizdesin diye bi bölüm için müracaat etsin bu kardeşim
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
adam sanki video oyunu oynuyor , böyle adamların motor sürmemeleri lazım , kesinlikle karşıyım böyle sürücülere , çık otobana istediğin gibi hız yap , milletin canıyla malıyla niye oynuyosun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst