- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok ayıp ya. sitede hamile bayanlar varsa ne oalcak???
çok ayıp ya. sitede hamile bayanlar varsa ne oalcak???
çok ayıp ya. sitede hamile bayanlar varsa ne oalcak???
hamile olanlara itina ile toplanır paketlenir adrese gönderilir.
erkekmi arkadaşın iso:queen:
bu bögürtlenlerden bende isterim ... iilla hamile mi kalalım (((![]()
Abi karpuz yok mu..Ceyhan karpuzu..Caanım çekti valla..[pankart]Hamilede değilik ama[/pankart]..Nefis işte..![]()