Böyle güzellik gördünüzmü

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görenler plastik zannediyor ama gerçek bir okadar da muhteşem bacanağımın bahçesinden biraz yedik hatunla sizlerle paylaşmak istedim






yemede yanında yat yada resim çektir



boncuk gibiler insanın içi gidiyor



yemek isteyen olursa adres veririm ama kaynanası çok aksi
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bunlar biraz daha olsun çok iyi oluyorlar ya
Canım istedi şimdi :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi bunlar sanırsam ekşi olan kırmızı dutlardan...

Eğer onlardansa üfff...Şimdiden ağzın sulandı beyaw..Ekşi dut bizim
polis lojmanın bahçesinde de var..Ve şimdiden çocuklar tarafından çırılçıplak
soyulmuş durumda..
Geçen hafta arkadaşın BAĞEVİ'ne gitmiştik ailece..
Erik, çağala, dut, yeşil badem olmuştu ve bir güzel üstünüze afiyet yedik..

.
dsc01194vy0.jpg
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
hehe wALLa adananın dut u mu meşhur biLmiyorum ama cook guseL duruyoLarrr bide oLmamış abi henus onlar yaa midenizi ağrıtıcak :) 1-2 hafta sonra anca yenir onnar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hamile olanlara itina ile toplanır paketlenir adrese gönderilir.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erkekmi arkadaşın iso:queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi karpuz yok mu..Ceyhan karpuzu..Caanım çekti valla..Hamilede değilik ama..Nefis işte..:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bu bögürtlenlerden bende isterim ... iilla hamile mi kalalım (((:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ağzım sulandı ama şimdi olsa yemem daha olmamış onlar acımsı bi akşilik vardır


görüntülere laf yok ama tahrik edici duruyorlar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst