Böyle bir şey ne yapmalıyım ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onlardan sonra baya eğitim aldım ama diğer arkadaşlarım binince sorun olmuyor.Normal sürüşümde de bir şey olmuyor.

Kesinlikle heyecandan oluyor.. Küçükken Babamın yanında araba kullanınca banada olurdu:)
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Bu sadece sende olan bir durum değildir emin olabilirsin bir çok kişide vardır ama senin gibi cesaret edipte burada bu soruları sormazlar :)
Senin bu durumdan bi çekingenliğin olmaması bile bi cesaret örneğidir sana tek diyeceğim şey senini durum biraz psikolojik biraz motora yeni başlama durumu üstüne birde kız arkadaşın arka tarafta oturuyor olması :)
Motoruna otur ona deki ben sana yön vericem sende beni üzmicen Bitti gitti:)Emin ol motorun seni üzmez yeterki sen emniet kurallarını aşma:)

Allah kaza bela vermesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst