- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bazılarınıza saçma gelebilir ama öyle..Kız arkadaşım motora binince motosikleti istop ettiriyorum, hiç yapmadığım hataları yapıyorum, nerdeyse ters şeride bile gireceğim heyecanımdan niye böyle oluyor ama ciddi cevaplarsanız sevinirim
İlişkim yeni olduğu için herhalde hata yapıp gözünde küçük düşmekten korktuğum için böyle oluyor.Gerçekten de kız motosikleti iyi süremediğimi düşünüyor
r:
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
pardon stop ettiriyorum yazacaktım
Ama gerçekten öyle yeşil ışık yanınca stop ediyor 
İlişkim yeni olduğu için herhalde hata yapıp gözünde küçük düşmekten korktuğum için böyle oluyor.Gerçekten de kız motosikleti iyi süremediğimi düşünüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
pardon stop ettiriyorum yazacaktım