böyle bir keyif böyle bir haz olamaz!arkadaşlar 6. ve son motorumu aldım

Katılım
6 Ağu 2006
Mesajlar
11
herkese selam en sonunda hayalim gerçek oldu ve 2005 model yamaha R1 aldım.

ilk motorum simson s51 di (tüm bakımları tam olmasına ragmen sabahları 20-25 amarşla çalışırdı tabiki ayak marşı:pr:
2.motorum yamaha rx-z 135 di (harika bi makinaydı)
3.motorum yamaha bws
4.motorum honda twister (çok rahattı)
5.motorum keeway süperlight 150 (çin malı olduğunu bile bile maksat choper zevkinede bakıym diye gidip aldım,aldığıma alacağıma pişman oldum ve 1.500ytl anca sattım:farao:

VE sonunda satıp satıp almalarım bitti son motoruma kavuştum R1 yok böyle bişey sanki bütünleşiyosun üstünde:p
darısı diğer arkadaşların başına hepinize iyi gazlamalar:)
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
288
hayırlı uğurlu olsun.....
dikkat et bugün o makniayı kullanan bir motorcu arkadaş öldü ne yazıkki ...

Dİkkat et lütfen
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı olsun sen bu hızla daha çok motor alırsın:p
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
hayırlı ugurlu olsun. ama mustafatuzlu nun yazdıgı gibi kotü bi olay olmuş .. lütfen .......dddiiikkkkkaaatttt..........
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
24
helal olsun valla
biz daha ilki alamıyoruz sen altıncıyı almışın
neyse gule gule ve kazasız belasız kullanırsın inş.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
wb6vqt.jpg

Hayırlı uğurlu olsun ...Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin :cat:

Darısı tüm motoru olmayan arkadaşlarımızın başına ....
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Superlıght tan sonra R1 :cat:
Bayağı hızlı geçiş yapmışız:)kazasız günlerde kullan....
Ben de cbr 125 ten sonra Brutale alabilir miyim acaba:cherry:
eheheheheh
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Topici okuyunca sandimki nexus aldın :) neyse hayırlı olsun kazasız belasıs:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin.Motosikletini kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun bence sen bu hızla pek durman onuda satarsın:)darısı bizim başımıza kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
yav abicim bi tanede bana alsan nolur sanki:p neyse hayirli olsun r1 le gezmek valla manyak keyif veriyor benimde biraderde var.AMA DİKKATLİ SURELİM LUTFEN
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
kazasız belasız surusler.
darısı bana ve tum motosıkletı olmayan arkadaslarıma
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
dediğin gibi gerçekten son motorun olmaz inşallah...öbür tarafta pek motor kullanıldığını zannetmiyorum çünkü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst