- Katılım
- 6 Ağu 2006
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
herkese selam en sonunda hayalim gerçek oldu ve 2005 model yamaha R1 aldım.
ilk motorum simson s51 di (tüm bakımları tam olmasına ragmen sabahları 20-25 amarşla çalışırdı tabiki ayak marşı
r:
2.motorum yamaha rx-z 135 di (harika bi makinaydı)
3.motorum yamaha bws
4.motorum honda twister (çok rahattı)
5.motorum keeway süperlight 150 (çin malı olduğunu bile bile maksat choper zevkinede bakıym diye gidip aldım,aldığıma alacağıma pişman oldum ve 1.500ytl anca sattım:farao:
VE sonunda satıp satıp almalarım bitti son motoruma kavuştum R1 yok böyle bişey sanki bütünleşiyosun üstünde
darısı diğer arkadaşların başına hepinize iyi gazlamalar
ilk motorum simson s51 di (tüm bakımları tam olmasına ragmen sabahları 20-25 amarşla çalışırdı tabiki ayak marşı
2.motorum yamaha rx-z 135 di (harika bi makinaydı)
3.motorum yamaha bws
4.motorum honda twister (çok rahattı)
5.motorum keeway süperlight 150 (çin malı olduğunu bile bile maksat choper zevkinede bakıym diye gidip aldım,aldığıma alacağıma pişman oldum ve 1.500ytl anca sattım:farao:
VE sonunda satıp satıp almalarım bitti son motoruma kavuştum R1 yok böyle bişey sanki bütünleşiyosun üstünde
darısı diğer arkadaşların başına hepinize iyi gazlamalar