Boyatmak

Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
7
Selamlar;

Yeni aldığım scooterımı boyatmak istiyorum, siyah olan motorumun etekleri, ön çamurluğu gri renkte ayrıca bir çok sticker var bunlarda sökülecek. Bu stickerlar verniklenmiş ve söküldüğünde altlarındaki boya mutlaka zedelenmiş olacak. Yani komple bir boya yaptırmam gerekiyor. Ruhsatta siyah renk yazdığı için herhangibir problem olmayacak. Bostancı sanayinde birkaç yerle görüştüm komple boyanın için 400 YTL fiyat veriyorlar. Bu fiyat motorun 1/4 üne denk geliyor, bu da biraz abartı oluyor benim için. Ben komple bir boya olacağı için matt siyah renk düşünüyorum, keeway 125 ZN lerde olduğu gibi. Herhangi bir oto boyacısının bunu yapabileceğini düşünüyorum, parçalar sökülecek ince bir zımparadan geçirilecek astar ve boya uygulancak. Bu işlemi kendim yapmak istemiyorum, içime sinsin istiyorum. Bu yüzden bu başlık altında bu işlemi gerçekleştirmiş olan arkadaşların fikir vermesini, yer göstermesini istiyorum. Forumu genel olarak inceledim ve boyama konusunda net bir sonuç bulamadığım için bu başlığı açtım.

Saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bi arkadaşımla 250 ytl fiyat aldık kdmple boya için. scooterın daha fazla olmaması lazım bence
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Boya cesidine gore 20 ile 40 YTL arasi.. Metalik istersen 60-70 YTL'ye kadar cikiyor.. Fakat senin motora en fazla 150-200 Gr boya gider.. Bu da en pahali boyayi alsan bile 35-40 milyon boya parasi tutar. Geri kalan paranin tumunu iscilik vericeksin. Ona gore arastir derim ben..
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
bizde geçen ay arkadaşımın motorunu boyattık scooter değilde naked tarzında bi motordu 1 adet depo 2 adet yan grenaj 2 adet arka grenaj 1 adet ön çamurluk söküldü sanayide tanıdık oto boyacısının yönlendirmesiyle motosiklet işiyle uğraşan başka bi boyacı bulduk komple altına ince astarını attı metal depoyu zımparadan geçirdi ve 2006 mercedes e200 kompresorlerin sedefli siyah boyasını attık komple boya için işçilik dahil 150 ytl para verdik depoya ve ön çamurluğa oto modifiye işi yapan arkadaşın dükkanındada airbrush yaptırdık oda 50 ytl ye maal oldu küçük bi desen...oto boya koruma yapan bi yere gidip bide boyanın üstüne sonax boya koruma yaptırdık onada 30 ytl verdik şu anda motor ışıl ışıl parlıyor ve 1 sene boya solmaya karşı garantili....


sanada tavsiyem bulunduğun şehirde bulunan daha önce motosiklet boyamış bi boyacı bulman ve ona iş yaptırman çünkü oto boyacılarının çoğu parası az ve uğraşı çok olduğu için motosiklet boyamak istemiyor ve uçuk rakamlar olarak fiyat sölüyorlar....
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
7
eradnan verdiğin bilgiler için teşekkürler.

--------------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar ben zaten fiyatın yüksek olduğunu belirttim. Bu işlemi daha önce gerçekleştiren arkadaşların fikrini almak istiyorum ve İstanbul Anadolu yakasında; nereye, kime ve ne fiyata yapılacağını soruyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst