- Konu Yazar
- #1
Selamlar;
Yeni aldığım scooterımı boyatmak istiyorum, siyah olan motorumun etekleri, ön çamurluğu gri renkte ayrıca bir çok sticker var bunlarda sökülecek. Bu stickerlar verniklenmiş ve söküldüğünde altlarındaki boya mutlaka zedelenmiş olacak. Yani komple bir boya yaptırmam gerekiyor. Ruhsatta siyah renk yazdığı için herhangibir problem olmayacak. Bostancı sanayinde birkaç yerle görüştüm komple boyanın için 400 YTL fiyat veriyorlar. Bu fiyat motorun 1/4 üne denk geliyor, bu da biraz abartı oluyor benim için. Ben komple bir boya olacağı için matt siyah renk düşünüyorum, keeway 125 ZN lerde olduğu gibi. Herhangi bir oto boyacısının bunu yapabileceğini düşünüyorum, parçalar sökülecek ince bir zımparadan geçirilecek astar ve boya uygulancak. Bu işlemi kendim yapmak istemiyorum, içime sinsin istiyorum. Bu yüzden bu başlık altında bu işlemi gerçekleştirmiş olan arkadaşların fikir vermesini, yer göstermesini istiyorum. Forumu genel olarak inceledim ve boyama konusunda net bir sonuç bulamadığım için bu başlığı açtım.
Saygılar
Yeni aldığım scooterımı boyatmak istiyorum, siyah olan motorumun etekleri, ön çamurluğu gri renkte ayrıca bir çok sticker var bunlarda sökülecek. Bu stickerlar verniklenmiş ve söküldüğünde altlarındaki boya mutlaka zedelenmiş olacak. Yani komple bir boya yaptırmam gerekiyor. Ruhsatta siyah renk yazdığı için herhangibir problem olmayacak. Bostancı sanayinde birkaç yerle görüştüm komple boyanın için 400 YTL fiyat veriyorlar. Bu fiyat motorun 1/4 üne denk geliyor, bu da biraz abartı oluyor benim için. Ben komple bir boya olacağı için matt siyah renk düşünüyorum, keeway 125 ZN lerde olduğu gibi. Herhangi bir oto boyacısının bunu yapabileceğini düşünüyorum, parçalar sökülecek ince bir zımparadan geçirilecek astar ve boya uygulancak. Bu işlemi kendim yapmak istemiyorum, içime sinsin istiyorum. Bu yüzden bu başlık altında bu işlemi gerçekleştirmiş olan arkadaşların fikir vermesini, yer göstermesini istiyorum. Forumu genel olarak inceledim ve boyama konusunda net bir sonuç bulamadığım için bu başlığı açtım.
Saygılar
Son düzenleme: