Bot Seçimi...

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Selamlar uzun zamandır bot araştırıyorum.Kullanıcı yorumuna ihtiyacım var.Sizlere sorayım dedim.
Mersin gibi bir yerde sıcak tutmasına fln gerek yok sadece yağmur geçirmesin yeter.
Alpinestars,Tcx,Dainese üçlüsünden bir bot almak istiyorum.
Kullananlar yazabilirlerse sevinirim.1 kere alıp epey süre kullanmak istiyorum.
Kullanma sıklığım %70 şehiriçi o yüzden uzun bot pek istemiyorum olsa bile yandan fermuarı olsa şart.
Özellikle Alpinestars Smx-3 kullanan yorum yazarsa çok sevinirim.
 
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
17
Tcx X-Five Gore Tex. İç tarafı fermuarlı, fermuarın üstüne de cırtı var. 30 derecelerde kullanıyorum. Terletmiyo kaval kemiği ve bilek korumaları güzel entegre edilmiş, rahatsızlık vermiyor. Ayrıca su geçirmiyor :) Tavsiye ederim
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Tcx X-Five Gore Tex. İç tarafı fermuarlı, fermuarın üstüne de cırtı var. 30 derecelerde kullanıyorum. Terletmiyo kaval kemiği ve bilek korumaları güzel entegre edilmiş, rahatsızlık vermiyor. Ayrıca su geçirmiyor :) Tavsiye ederim
Tabanından olan yüksekliğini ölçebilir misin.Çok yüksek istemiyorum çünkü.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Bende de Tcx Jupiter Evo GoreTex var.
tcx_jupiter_evo_gore_tex_boots_black.jpg


Ofiste üstümü değiştirmekle uğraşmak istemediğim için rahat, çok kaba olmayan bir kısa bot lazımdı.

Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. Kışın her gün, diğer mevsimlerde de yağmur riski varsa ya da haftada 1 filan giydim. Günde 10 saat ayağımda durmasına rağmen çok rahat bir bot, yürürken hiç rahatsız etmiyor. 30 küsür derece sıcaklıkta çok pişirmiyor, hissettirmiyor. Zaten su geçirmez ve sağlam.
 
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
17
Tabanından olan yüksekliğini ölçebilir misin.Çok yüksek istemiyorum çünkü.

Ön taraf 1.1 cm arka taraf 2.2 cm olarak ölçtüm (dış tarafından). Vites geçişlerinde sıkıntı yaşar mıyım diye düşünüyorsan. Başlarda biraz kaba geliyor ama alışınca normal ayakkabı istemiyorsun. Yine de internetten sıpariş etme, dene, gör.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mağaza'da deneyip görün. Beğendiğiniz bot'un aynısını fc-moto yada revzilla ' dan sipariş edebilirsiniz. En az %20 ucuza denk gelir...
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
%100 şehiriçi bile kullansan uzun bot kısa bottan daha iyi.Uzun bot uzun yolda kullanılır diye bişi yok.Uzun botlara bak derim.Eğer kısa botda iddialıysan YDS Diablo 7.4 yada 7.2 al.Fiyatı da uygun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst