Yağ bidonu kullanılabilir hatta kullanıyorumda erime vs olduğunu daha hiç görmedim güneşte kalsada ancak bidon şişme yapıyor patlama vs gerçekleşmez benzinin tutuşması için kıvılcım gerekli şöyle düşünün ateşleme olmayan motorda komprasör sıkışma var ama nede çalışmıyor bu arada benzinle çalkalayın trmizleniyor