- Katılım
- 17 Eki 2012
- Mesajlar
- 33
- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar arkadaşlar,
geçtiğimiz pazar akşamı eve dönerken piyale paşa bulvarı üzerinden tünel girişine saptım.
Hızım 60 km di ve hava yağmurluydu, kağıthane tüneline dönen sapaktan bir sonraki tünel öncesi sapakta Mersedes bi minibüs dubaları ezerek yola çıktı.
Burdan yazmam belki doğru olmaz ama beyinsiz herif hemen karşıdaki kurtuluştan inen sokağa girmeye çalışıyomuş. Eşşek gibi bir girilmez levhası var kazadan sonra gördüm.
Adam birden önüme çıkında arka freni kıstım motor 4 viteste doğal olarak 3 e atıp daha sonrada 2 ye atıp vites ile yavaşlamaya çalıştım ancak o an elimin ayağımın birbirine dolaşmasından dolayı fren yapmış bulundum. Lastiklerimi öbür gün değiştirmeye götürücektim ki o gün bu kaza meydana geldi, haliyle kabaklaşan lastiklerim ıslak olan yolda 10 metre kadar kaymama neden oldu abartısız söylüyorum, kayarken bir kaç kez yalpaladım ancak kontrol sağlayabildim motor sola doğru kıçtan kaymaya başladı ve 5 metre daha kaysam ki kayardım minibüse giricektim.
Minibüse çarpmamak için motoru yere yatırdım ufaktan bi kıçımı asfalta sürttüm ve öküz adama çarpmaktan motorumun benden bağımsız attığı bir taklayla kurtardım.
Adam o kadar öküz olucakki bi süre durdu durdu ardından gitti. Ben şoku atlatamadan gittiği için ne orda bi güzel kalay çekebildim ne de plakasını alabildim.
Motorumun sol debriyaj kütüğü komple kırıldı, sol sinyal kırıldı, grenaj da yarı ağır hasar var.
Bana ortalama 300 tl gibi bi fiyata maloldu. Olsun candan kıymetlimi, ancak bi öküzü yakalayamadım ya ona üzülüyorum.
Birde aynı yerden mutlaka başkalarıda birden yola çıkıyodur dikkatli olun arkadaşlar. Aynı yerde siyah mersedes minibüsü görürsenizde rica ediyorum plakayı polise şikayet edin.
geçtiğimiz pazar akşamı eve dönerken piyale paşa bulvarı üzerinden tünel girişine saptım.
Hızım 60 km di ve hava yağmurluydu, kağıthane tüneline dönen sapaktan bir sonraki tünel öncesi sapakta Mersedes bi minibüs dubaları ezerek yola çıktı.
Burdan yazmam belki doğru olmaz ama beyinsiz herif hemen karşıdaki kurtuluştan inen sokağa girmeye çalışıyomuş. Eşşek gibi bir girilmez levhası var kazadan sonra gördüm.
Adam birden önüme çıkında arka freni kıstım motor 4 viteste doğal olarak 3 e atıp daha sonrada 2 ye atıp vites ile yavaşlamaya çalıştım ancak o an elimin ayağımın birbirine dolaşmasından dolayı fren yapmış bulundum. Lastiklerimi öbür gün değiştirmeye götürücektim ki o gün bu kaza meydana geldi, haliyle kabaklaşan lastiklerim ıslak olan yolda 10 metre kadar kaymama neden oldu abartısız söylüyorum, kayarken bir kaç kez yalpaladım ancak kontrol sağlayabildim motor sola doğru kıçtan kaymaya başladı ve 5 metre daha kaysam ki kayardım minibüse giricektim.
Minibüse çarpmamak için motoru yere yatırdım ufaktan bi kıçımı asfalta sürttüm ve öküz adama çarpmaktan motorumun benden bağımsız attığı bir taklayla kurtardım.
Adam o kadar öküz olucakki bi süre durdu durdu ardından gitti. Ben şoku atlatamadan gittiği için ne orda bi güzel kalay çekebildim ne de plakasını alabildim.
Motorumun sol debriyaj kütüğü komple kırıldı, sol sinyal kırıldı, grenaj da yarı ağır hasar var.
Bana ortalama 300 tl gibi bi fiyata maloldu. Olsun candan kıymetlimi, ancak bi öküzü yakalayamadım ya ona üzülüyorum.
Birde aynı yerden mutlaka başkalarıda birden yola çıkıyodur dikkatli olun arkadaşlar. Aynı yerde siyah mersedes minibüsü görürsenizde rica ediyorum plakayı polise şikayet edin.