[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Valla bu poyrazlar festivali işi baya bi iyi geldi...Motivasyonumuzu üst seviyelere çıkardı...Sardı bağladı:p
Ayrıca da dehşet tecrübe oldu tabi kendim için söylüyorum...Eğer bi festival varsa arkadaşlar kesinlikle son gün yola çıkmayın,çıkabiliyosanız cumartesi erken saatlerde yola çıkın ki festivali
yaşayabilin...Bu son gezide katkılarından dolayı Bolu Mt nin sayın üyelerine ayrıca taaaa Nallıhandan kalkıp gelen ramazan arkadaşıma teşekkür ediyorum...
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179
iyi akşamlar bolu mt motoruma gaz kesici ( devir kesici ) takmayı düşünüyorum ama nasıl bişey nasıl yapılır hiç bi bilgim yok bi yardımcı olsanız hani :D
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
İyi günler
Güzel geçen Adapazarı motosiklet festivalinden sonra Safranbolu gezisine hazırmıyız Pazar günü saat 9.30 Shell kuruçay benzin istastayonu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:27 ----------

Gönül gelmek isterdi ama nasip değilmiş.Resimlerden güzel geçtiği belli oluyor :)

Okan gelseydin iyi olurdu Samet festivali ucundan da olsa yakaladı.Her şey çok güzeldi. Resimleri yükleyecek bulamadıgım için yükleyemedim.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Mustafa abi bu Safranbolu gezisi nerden çıktı ?:mrgreen: Alemsin vallaha:)
Bu arada ben sana resimler konusunda yardımcı olacam ...Muhtemel bu akşam mekana gelirim...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
selamlar..nasılsınız iyi misiniz ?

arkadaşlar sizlere bi sorum olacak.. Bolu nun patatesi varmış meşhur..lezzetliymiş. nasıl alabilirim? hafta sonu buludan geçme ihtimalim var iş gereği
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
A.S Ramazan ...İyiyiz çok şükür ...
Patatesimiz hakkaten iyidir ...Şuanda terlalardan daha yeni çıkıyor...Enfes yani...:queen:Sarı patatestir hae...
Patatesin hazır sen ne zaman gelirsin onu söyle yeter...Ayarlarız kardeşim...:cat:
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
A.S Ramazan ...İyiyiz çok şükür ...
Patatesimiz hakkaten iyidir ...Şuanda terlalardan daha yeni çıkıyor...Enfes yani...:queen:Sarı patatestir hae...
Patatesin hazır sen ne zaman gelirsin onu söyle yeter...Ayarlarız kardeşim...:cat:

eyvallah saol. :) merak ettim şimdi. ben gelirken akyazıdan nallıhana geçecem. ordan ankaraya gidecem aslında. nallıhana da uğramak lazım gitmişken :) ordan nasıl alırız bilmiyorum. eğer yardımcı olursanız konuşuruz geldiğimde o zaman. görüşmek üzere.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Mustafa abi bu Safranbolu gezisi nerden çıktı ?:mrgreen: Alemsin vallaha:)
Bu arada ben sana resimler konusunda yardımcı olacam ...Muhtemel bu akşam mekana gelirim...
Resimler konusunda yardımın olursa memnun olurum.Safranbolu gezisi Hilmi gelemediğinden iptal oldu en kısa sürede gitmek üzere.hafta arası diğer arkadaşlar da gelemeyeceği için başka bir hafta sunu . geniş bilgiyi akşam çay içerken veririm.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
TÜM BOLU MT ÜYELERİ İÇİN UZAKYOL SEZON KAPANIŞI GEZİMİZİ YAPIYORUZ...
Şuanda proje aşamasında olsada Bolu-Kıbrıscık-Beypazarı-Nallıhan-Mudurnu-Bolu güzergahı izlenerek toplam 267 km yapılmasını planladığım gezimizi,
Hava şartları elverirse 8 Eylül pazar günü yapalım diyorum...Uzun bir süreden beri herkesin aklında olan ve buluşmalarımızda konuştuğumuz bu projeyi de
böylelikle hayata geçirmiş oluruz...Görüş ve önerilerinizi bekliyorum...Bu görüş ve öeriler görede bir katılımcı listesi açıyorum...Siftah benden olsun...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
6 eylül akşamı motorla nallıhana yola çıkacağım. 8 eylülde nallıhandan tekirdağa yola çıkacağım. eğer ki erken geçerseniz orda olursam geçerken bizim bahçede çay molası verirsiniz. sonra siz devam eder, ben de tekirdağa yola çıkarım.

ama nallıhana sonra varırsınız galiba. bekleyemeyebilirim.malum Yolum uzun... 410 km.. inanın bu km koymuyor ama o istanbul trafiği beni mahvediyor.


Samet abicim bu arada pattis işini çözdüm. dün dönerken mudurnudan aldım. attım bagaja :)
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
TÜM BOLU MT ÜYELERİ İÇİN UZAKYOL SEZON KAPANIŞI GEZİMİZİ YAPIYORUZ...
Şuanda proje aşamasında olsada Bolu-Kıbrıscık-Beypazarı-Nallıhan-Mudurnu-Bolu güzergahı izlenerek toplam 267 km yapılmasını planladığım gezimizi,
Hava şartları elverirse 8 Eylül pazar günü yapalım diyorum...Uzun bir süreden beri herkesin aklında olan ve buluşmalarımızda konuştuğumuz bu projeyi de
böylelikle hayata geçirmiş oluruz...Görüş ve önerilerinizi bekliyorum...Bu görüş ve öeriler görede bir katılımcı listesi açıyorum...Siftah benden olsun...

samet bi aksilik çıkmazsa benide yaz nasıl olsa katılım yaparım bir yerden

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

6 eylül akşamı motorla nallıhana yola çıkacağım. 8 eylülde nallıhandan tekirdağa yola çıkacağım. eğer ki erken geçerseniz orda olursam geçerken bizim bahçede çay molası verirsiniz. sonra siz devam eder, ben de tekirdağa yola çıkarım.

ama nallıhana sonra varırsınız galiba. bekleyemeyebilirim.malum Yolum uzun... 410 km.. inanın bu km koymuyor ama o istanbul trafiği beni mahvediyor.


Samet abicim bu arada pattis işini çözdüm. dün dönerken mudurnudan aldım. attım bagaja :)

yav arkadaş ne ara geldin gittin ben pazar günü nöbetçiydim burda boş boş takıldık bi sohbet eder çay içerdik neyse sen hayırlısıyla gelde görüşürüz inşallah
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
samet bi aksilik çıkmazsa benide yaz nasıl olsa katılım yaparım bir yerden

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------



yav arkadaş ne ara geldin gittin ben pazar günü nöbetçiydim burda boş boş takıldık bi sohbet eder çay içerdik neyse sen hayırlısıyla gelde görüşürüz inşallah

abicim hiç zamanım yoktu. iş için şirket aracıyla geldim. cumartesi sabah ankaraya gittik,akşam geç döndük. pazar kalk kahvaltı yap hemen yola çıktık . inan hiç zaman yoktu.. yoksa ayıpsın. :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
6 eylül akşamı motorla nallıhana yola çıkacağım. 8 eylülde nallıhandan tekirdağa yola çıkacağım. eğer ki erken geçerseniz orda olursam geçerken bizim bahçede çay molası verirsiniz. sonra siz devam eder, ben de tekirdağa yola çıkarım.

ama nallıhana sonra varırsınız galiba. bekleyemeyebilirim.malum Yolum uzun... 410 km.. inanın bu km koymuyor ama o istanbul trafiği beni mahvediyor.


Samet abicim bu arada pattis işini çözdüm. dün dönerken mudurnudan aldım. attım bagaja :)

Ramazan içimden bir ses galiba denk gelemeyeceğiz diyor ...İnşallah yanılırım ancak yol dediğin gibi uzun...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Bu arada Patates işini hallettiğine sevindim,kusura bakmazsın inşallah...

samet bi aksilik çıkmazsa benide yaz nasıl olsa katılım yaparım bir yerden

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------



Ramazan sen zaten listedesin ayrıcada telefonla bilgilendiririm seni...daha vakit var...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst