[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Merhaba, Ben yukarıda Ramazan abinin tanıttığı Halil. Beni öyle tanıttığı için çok teşekkür ederim. Özetle belirteyim.

Tekirdağ-Bolu-Samsun-Sinop-Amasra-Safranbolu-Zonguldak-Ereğli-Akçakoca-Şile-Tekirdağ

Turu yapacağım.Turum bu sabah ( 12 ağustos ) Tekirdağ çıkışlı olarak başlayacak. Muhtemelen bu akşam üzeri ( 12 ağustos ) Boluda olacağım. Tanışmak , turlamak, çay içmek isteyen arkadaşlar motorseverler olursa çok memnun olurum.

0542 445 98 98 Halil MACAR
https://www.facebook.com/halil.macar.1
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Merhaba, Ben yukarıda Ramazan abinin tanıttığı Halil. Beni öyle tanıttığı için çok teşekkür ederim. Özetle belirteyim.

Tekirdağ-Bolu-Samsun-Sinop-Amasra-Safranbolu-Zonguldak-Ereğli-Akçakoca-Şile-Tekirdağ

Turu yapacağım.Turum bu sabah ( 12 ağustos ) Tekirdağ çıkışlı olarak başlayacak. Muhtemelen bu akşam üzeri ( 12 ağustos ) Boluda olacağım. Tanışmak , turlamak, çay içmek isteyen arkadaşlar motorseverler olursa çok memnun olurum.

0542 445 98 98 Halil MACAR
https://www.facebook.com/halil.macar.1

Kardeşim gel gel biz buralardayız tahmini saat istiyoruz senden...Bizimde iş durumları malum...Şimdiden iyi yolculuklar diyelim...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Bugün Tekirdağ'dan Halil geldi. Bolu mt olarak güzel sohbetli bir gün geçirdik. Halil'e hayırlı yolculuklar dileriz.

rf1jb.jpg

rf1kk.jpg

rf1lp.jpg

rf1mw.jpg
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
merhaba arkadaşlar. siz yakınsınız diye soruyorum..

kaynaşlı, memurluk için nasıl bir yerdir ?

Kaynaşlı Küçük bir yer.fakat Ankara ve İstanbul a çok yakın olduğundan ulaşımı kolay yaşanılır bir yer.Fakat büyük şehirlerdeki kalabalığa alışık kişilere zor gelebilir. sonuç olarak yaşamak lazım alışırsın.Zamanla çok seversin. Hayırlı olsun
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
27
slm arkadaşlar adapazarı poyrazlar pestivaline bende gelmeyi düşünüyorum cuma günü kaç gibi yola çıkmayı düşünüyorsunuz
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
slm arkadaşlar adapazarı poyrazlar pestivaline bende gelmeyi düşünüyorum cuma günü kaç gibi yola çıkmayı düşünüyorsunuz

cuma-cumartesi ve pazar olmak üzere 3 gün için 2 grup yola çıkılacak muhtemel
Çadırlı için : Mustafa Kanlıcalıoğlu 05425174754 (cuma yada cumartesi)
Günübirlik için : Samet Başbunar 05465661205 (pazar)

İrtibata geçmen kafi ...Saatler belli değil...
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
27
cuma-cumartesi ve pazar olmak üzere 3 gün için 2 grup yola çıkılacak muhtemel
Çadırlı için : Mustafa Kanlıcalıoğlu 05425174754 (cuma yada cumartesi)
Günübirlik için : Samet Başbunar 05465661205 (pazar)

İrtibata geçmen kafi ...Saatler belli değil...

saolasın samet bende çadırlı düşünüyorum mustafa abiyle irtiabata geçerim
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Samsun'dan merhabalar :) Yolculuğumda herangi bi sıkıntı yaşamadım. Yarın sinop'a doğru yol alacağım. Sizlerede Sakarya'ya olan yolculuğunuzda güvenli , güzel sürüşler dilerim. Tekeriniz düz bassın..
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Samsun'dan merhabalar :) Yolculuğumda herangi bi sıkıntı yaşamadım. Yarın sinop'a doğru yol alacağım. Sizlerede Sakarya'ya olan yolculuğunuzda güvenli , güzel sürüşler dilerim. Tekeriniz düz bassın..

Teşekkürler Halil...Hayırlısı ile Samsuna varmana sevindim...Kendinden haberler vermeye devam et...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Samsun'dan merhabalar :) Yolculuğumda herangi bi sıkıntı yaşamadım. Yarın sinop'a doğru yol alacağım. Sizlerede Sakarya'ya olan yolculuğunuzda güvenli , güzel sürüşler dilerim. Tekeriniz düz bassın..
Ramazan iyi dileklerin için teşekkür ederiz bizlerde şu an Adapazarı yolculuğu için çadır vs hazırlığı yaptık.hayırlı günler tekerin düz bassın.
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
İyi günler Saygıdeğer Bolu Mt. Üyeleri. Dün gece itibariyle eve geldim. Sıkıntısız bi gezi oldu. Tekrar bana karşı misafirperverliğiniz için teşekkür ederim...
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
sevgili dostlar dün yapmış olduğumuz gezide şura bura derken 420km yi yapmışım şükür sıkıntı yaşamadım.tüm bolu mt dostlarına selamlar.birkaç foto atayım ortalık şenlensin
rnu2r.jpg

rnu4j.jpg

rnu62.jpg

rnu7r.jpg

rnu9f.jpg

rnucb.jpg
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
sevgili dostlar dün yapmış olduğumuz gezide şura bura derken 420km yi yapmışım şükür sıkıntı yaşamadım.tüm bolu mt dostlarına selamlar.birkaç foto atayım ortalık şenlensin
http://k1308.hizliresim.com/1d/m/rnu2r.jpg
http://j1308.hizliresim.com/1d/m/rnu4j.jpg
http://j1308.hizliresim.com/1d/m/rnu62.jpg
http://o1308.hizliresim.com/1d/m/rnu7r.jpg
http://j1308.hizliresim.com/1d/m/rnu9f.jpg
http://j1308.hizliresim.com/1d/m/rnucb.jpg


bendeki ilk tepki şu,
"Allah Allah mustafa abi de gidecekti nerde ki.sanırım resimlerde yok" dedim. aa baktım ordaymış. hocam çok gençleşmişsiniz. :) maşallah..

saygılar.

sana bi cbf sart oldu abicim :)
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
bendeki ilk tepki şu,
"Allah Allah mustafa abi de gidecekti nerde ki.sanırım resimlerde yok" dedim. aa baktım ordaymış. hocam çok gençleşmişsiniz. :) maşallah..

saygılar.

sana bi cbf sart oldu abicim :)

inşallah kardeşim seneye düşünüyorum fazlasında gözüm yok en ekonomik en rahat benim için olay bu
uyum içinde bir gezi oldu herşey çok güzeldi
mustafa abi maşallah yaşına göre süper.tecrübeli insanlar
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
bendeki ilk tepki şu,
"Allah Allah mustafa abi de gidecekti nerde ki.sanırım resimlerde yok" dedim. aa baktım ordaymış. hocam çok gençleşmişsiniz. :) maşallah..

saygılar.

sana bi cbf sart oldu abicim :)
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler .Bu geziler bence sizlerin çok uyumlu olmanızdan harika oluyor.Ben fotoğrafları en kısa sürede hallederim.Samatten resimler konusunda yardım almam lazım.Hepinizde harika insanlarsınız Diğer gezilerimizde buluşmak üzere hoşca kalın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst