[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179
Satılık tvs apache 150 rtr 2011 model
11.000 km de bakımı yeni yapıldı muayene sigorta vs. tamdır

iletişim: 0531 509 00 31

adres: bolu mudurnu yazılar köyü merkez mah.

https://www.facebook.com/cihan.kayar.5?ref=tn_tnmn bu facebook hesabı üzerinden motorun resimlerine ulaşabilirsiniz...

Fiyatı: 3.300 Pazarlık payı vardır

(imamdan)
 
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
43
Selamun aleyküm arkadaşlar. Enduro ruhlu arkadaşlar; koroğlu dağları kıbrıscık turu yapalım bir gün ? Benim kanuni hussarım var, enduro motor değil ruh meselesidir bana göre. Facebookta grubumuz varmı
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Selamun aleyküm arkadaşlar. Enduro ruhlu arkadaşlar; koroğlu dağları kıbrıscık turu yapalım bir gün ? Benim kanuni hussarım var, enduro motor değil ruh meselesidir bana göre. Facebookta grubumuz varmı

Yeni gördük kusura bakma,Şu sıralar pek gezi yok ramazandan sonra birkaç plan var burayada yazarız zaten...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Şuan itibari ile cbr600f sahibiyim.İlk gezi ne zaman :queen:

Okan hayırlı olsun. tekerin düz bassın.ramazanda olduğumuzdan gezimiz yok ramazan sonrası Sakarya motosiklet festivaline katılmayı düşünüyoruz. cuma günleri karar veriyoruz eskisi gibi genelde .tekrar hayırlı uğurlu olsun dileklerimle..
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Sağolasın abi.Valla epeydir yoğundum motorsuzlukta olmuyor hoşumuza gitti aldık bakalım.İnş zaman uyarda bende gelebilirim.Bugun orucluydum biraz zorladı beni.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
27
slm Bolu MT camiası. Üni bitti memlekete döndüm motorsuz kalamadım, ağır bastı motor sevdası :) . babam sizden bahsetmişti bi ara ben üniversitedeyken. babamda bugun x-max 250 nin siparişini vermiş :) sizlerle tanışmak isterim görüşmek üzere.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
slm Bolu MT camiası. Üni bitti memlekete döndüm motorsuz kalamadım, ağır bastı motor sevdası :) . babam sizden bahsetmişti bi ara ben üniversitedeyken. babamda bugun x-max 250 nin siparişini vermiş :) sizlerle tanışmak isterim görüşmek üzere.
beni bulman yeterli herkeze ulaşırsın ben Kanlıcalı komşunuz babana sor en yakın motorcu komşumuz kim diye.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Şuan itibari ile cbr600f sahibiyim.İlk gezi ne zaman :queen:

Okan hayırlı olsun kardeşim. Kazasız belasız lullanmak nasip olsun. Samet doğru söylüyor sen artık bize takılamazsın.:) Çünki senin motor bizimle beraber gitmeye kalkarsa devamlı hararet yapar. Öyle 4 silindir 100 hp motorla 60-70 km. hızla yol gidemezsin. Neyse dener görürüz. Tekrardan hayırlı olsun.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
İzmitten gelirken 70 80 geldim hararet 78 i geçmemişti.Teşekkürler daha iyileri sizlerin olsun.
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
geçen gün biskletci ertan abinin orada görüşmüştük galiba tahminim sizdiniz
evet bendim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

İzmitten gelirken 70 80 geldim hararet 78 i geçmemişti.Teşekkürler daha iyileri sizlerin olsun.
ben hararet yapacağını sanmıyorum . bu iş inasanın beynin de biter.Selçuk bizimle 400 cc motorla geldi.aramıza tekrar hoş geldin. tekerin düz bassın.
 
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
24
HAYIRLI OLSUN OKAN KARDEŞ GÜLE GÜLE KULLAN ALLAH KAZA BELA GÖSTERMESİN BENDE CBR 250R ALCAKTIM PARAM YETMEDİ

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

Şuan itibari ile cbr600f sahibiyim.İlk gezi ne zaman :queen:

HAYIRLI OLSUN OKAN KARDEŞ GÜLE GÜLE KULLAN ALLAH KAZA BELA GÖSTERMESİN BENDE CBR 250R ALCAKTIM PARAM YETMEDİ
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179
Hayırlı olsun Okan abi .... Kazasız belasız kullanırsın inşallah :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

Şuan itibari ile cbr600f sahibiyim.İlk gezi ne zaman :queen:

Hayırlı olsun Okan abi .... Kazasız belasız kullanırsın inşallah :)
 
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
24
slm bolu mt gurubu benim motorum geldi cb125e ama bakıyorum forumdan kimse gezi düzenlemiyo
bende motor yokken grup gezileri çoktu bir gezi yaparsanız bende katılırım saygılar
14 EJ 816
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst