- Katılım
- 31 Mar 2005
- Mesajlar
- 168
- Konu Yazar
- #1
selamlar,
her şey yogun bir haftanın ardından güzel ve güneşli bir hafta sonunu değerlendirme amacıyla başlamıştı. ve sizlerle paylaşabilecegimiz 2 günlük bir macera oldu...
Adana'da bu hafta sonu tarihinde ilk defa offshore yarışları yapılacaktı ve bunun heycanını tüm hafta yasamıştım. Cumartesi iş çıkışında gölün karşı taraflarında bakir kalmış tepelere doğru giderek hem biraz olsun arazi sürüşü yapabilmeyi hemde yarış oncesi sıralama turlarını değişik bir bakış açısından izleyebilmeyi umuyordum. Normalde sadece 2 motor gidecektik fakat tesadufen bir anda 4 kişi oluverdik.
iş yerinden saat 3'de cıkıp cok ama cok sıcak bir havada maceraya basladık.
Önce Cukurova Univ. si ne dogru gidip burdan Menekse Köyü yoluna sapıp daha sonrada bos buldugumuz bir yerden ormana daldık.biraz yol aldıktan sonra bu asagıda ki manzarayla karşılaştık
manzara yuzumuzde bir tebessume sebeb olurken biz yola devam ettik.
bu gezinin kahramanları
GS'de ben, Transalp'de Salih, chopper-duro su ile Utku
ve fotografı ceken arkadas GS'de İbrahim...
buda İbrahim'in motoru (Altuğ'tanıdık geldi mi ???)
daha sonrasında yarışların yapıldıgı yerin tam karsısında super bir manzara da (yarıs alanından biraz uzak olsada) biraz dinlenme sansı bulduk
buranın tadini cıkarttıktan sonra dönüş yolculugu basladı
dönüş yolunda eğlenmeyi de ihmal etmedik tabi
işte benim için günün en önemli anı
sonrasında yarışların yapıldıgı alana donup teknelere biraz daha yakından bakma sansı buluyoruz. tam sıralama turlarını bitimine yakın orada oluyoruz.
Pazar gunu,
Sabah saat 10 gibi kahvaltımızı yapıp oglene dogru yarıs alanına gidiyoruz.
bu sefer daha kalabalik bir grup gidiyoruz. bir yandan arkadaslara cumartesi macerasını anlatıyorum bir yandan yarışları izliyoruz.
SONUC : yarışlar bitince hadi gidelim diyoruz...
once yarıslar
yarışın galibi STIHL basarılı bir pit stop yaparken
yarışlar bitince biz heycanla hazırlanıp gezi icin bulusma yerine gidiyoruz.
Mustafa ve Altan
ben ve Nevrana'a artcı olarak katılıyorlar. yol bol bol eğimli ve oynak zeminli olunca bayaaa keyifli oluyor.
ekipce ilerliyoruz.
ve bir once ki gun ku ucus rampasına geliyoruz
motorla zıplamak falan ne kadar keyifliymis yaa, mesuuuuuuttttt bak husa'na rakip geldi haaa
sonrasında kabus gibi eğimli rampalar geliyor. yol duzgun degil, toprakta akan sulardan bir suru irili ufaklı kanallar acılmıs yuregimiz azimizda !!!
Nevran Altan'la beraber geliyoooorrrr
ve duruyor !
tabi bu egimde durunca geri kayma sansı cok yuksek
sonra baska bir engel,
önce fakir sonra ben daha sonra nevran,
pistten kalkan ucaklar gibi bekliyoruz
sonrasında buyuk mukafat gol de yuzerek sezonu acıyoruz ve gunun butun yorgunlugunu atıyoruz...
bu kısa ve plansız hafta sonundan cok ama cok egleniyoruz sunu anlıyoruz,
yollarin bittigi yerde macera baslıyor ve Adana'da maceralarla dolu bir suru parkur var.
her hafta yeni bir macera bizi bekliyor
her şey yogun bir haftanın ardından güzel ve güneşli bir hafta sonunu değerlendirme amacıyla başlamıştı. ve sizlerle paylaşabilecegimiz 2 günlük bir macera oldu...
Adana'da bu hafta sonu tarihinde ilk defa offshore yarışları yapılacaktı ve bunun heycanını tüm hafta yasamıştım. Cumartesi iş çıkışında gölün karşı taraflarında bakir kalmış tepelere doğru giderek hem biraz olsun arazi sürüşü yapabilmeyi hemde yarış oncesi sıralama turlarını değişik bir bakış açısından izleyebilmeyi umuyordum. Normalde sadece 2 motor gidecektik fakat tesadufen bir anda 4 kişi oluverdik.
iş yerinden saat 3'de cıkıp cok ama cok sıcak bir havada maceraya basladık.
Önce Cukurova Univ. si ne dogru gidip burdan Menekse Köyü yoluna sapıp daha sonrada bos buldugumuz bir yerden ormana daldık.biraz yol aldıktan sonra bu asagıda ki manzarayla karşılaştık
manzara yuzumuzde bir tebessume sebeb olurken biz yola devam ettik.
bu gezinin kahramanları
GS'de ben, Transalp'de Salih, chopper-duro su ile Utku
ve fotografı ceken arkadas GS'de İbrahim...
buda İbrahim'in motoru (Altuğ'tanıdık geldi mi ???)
daha sonrasında yarışların yapıldıgı yerin tam karsısında super bir manzara da (yarıs alanından biraz uzak olsada) biraz dinlenme sansı bulduk
buranın tadini cıkarttıktan sonra dönüş yolculugu basladı
dönüş yolunda eğlenmeyi de ihmal etmedik tabi
işte benim için günün en önemli anı
sonrasında yarışların yapıldıgı alana donup teknelere biraz daha yakından bakma sansı buluyoruz. tam sıralama turlarını bitimine yakın orada oluyoruz.
Pazar gunu,
Sabah saat 10 gibi kahvaltımızı yapıp oglene dogru yarıs alanına gidiyoruz.
bu sefer daha kalabalik bir grup gidiyoruz. bir yandan arkadaslara cumartesi macerasını anlatıyorum bir yandan yarışları izliyoruz.
SONUC : yarışlar bitince hadi gidelim diyoruz...
once yarıslar
yarışın galibi STIHL basarılı bir pit stop yaparken
yarışlar bitince biz heycanla hazırlanıp gezi icin bulusma yerine gidiyoruz.
Mustafa ve Altan
ben ve Nevrana'a artcı olarak katılıyorlar. yol bol bol eğimli ve oynak zeminli olunca bayaaa keyifli oluyor.
ekipce ilerliyoruz.
ve bir once ki gun ku ucus rampasına geliyoruz
motorla zıplamak falan ne kadar keyifliymis yaa, mesuuuuuuttttt bak husa'na rakip geldi haaa
sonrasında kabus gibi eğimli rampalar geliyor. yol duzgun degil, toprakta akan sulardan bir suru irili ufaklı kanallar acılmıs yuregimiz azimizda !!!
Nevran Altan'la beraber geliyoooorrrr
ve duruyor !
tabi bu egimde durunca geri kayma sansı cok yuksek
sonra baska bir engel,
önce fakir sonra ben daha sonra nevran,
pistten kalkan ucaklar gibi bekliyoruz
sonrasında buyuk mukafat gol de yuzerek sezonu acıyoruz ve gunun butun yorgunlugunu atıyoruz...
bu kısa ve plansız hafta sonundan cok ama cok egleniyoruz sunu anlıyoruz,
yollarin bittigi yerde macera baslıyor ve Adana'da maceralarla dolu bir suru parkur var.
her hafta yeni bir macera bizi bekliyor