BOL GÜNEŞ _ OFF-ROAD _ OFFSHORE / ADANA'dan bir hafta sonu

Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
168
selamlar,

her şey yogun bir haftanın ardından güzel ve güneşli bir hafta sonunu değerlendirme amacıyla başlamıştı. ve sizlerle paylaşabilecegimiz 2 günlük bir macera oldu...

Adana'da bu hafta sonu tarihinde ilk defa offshore yarışları yapılacaktı ve bunun heycanını tüm hafta yasamıştım. Cumartesi iş çıkışında gölün karşı taraflarında bakir kalmış tepelere doğru giderek hem biraz olsun arazi sürüşü yapabilmeyi hemde yarış oncesi sıralama turlarını değişik bir bakış açısından izleyebilmeyi umuyordum. Normalde sadece 2 motor gidecektik fakat tesadufen bir anda 4 kişi oluverdik.

iş yerinden saat 3'de cıkıp cok ama cok sıcak bir havada maceraya basladık.

Önce Cukurova Univ. si ne dogru gidip burdan Menekse Köyü yoluna sapıp daha sonrada bos buldugumuz bir yerden ormana daldık.biraz yol aldıktan sonra bu asagıda ki manzarayla karşılaştık

dsc021095ip.jpg


dsc020878ou.jpg


manzara yuzumuzde bir tebessume sebeb olurken biz yola devam ettik.

bu gezinin kahramanları

dsc020947vv.jpg


GS'de ben, Transalp'de Salih, chopper-duro su ile Utku

dsc021088dl.jpg


ve fotografı ceken arkadas GS'de İbrahim...
buda İbrahim'in motoru (Altuğ'tanıdık geldi mi ???)

dsc020979du.jpg


daha sonrasında yarışların yapıldıgı yerin tam karsısında super bir manzara da (yarıs alanından biraz uzak olsada) biraz dinlenme sansı bulduk

im0000405le.jpg


buranın tadini cıkarttıktan sonra dönüş yolculugu basladı

dönüş yolunda eğlenmeyi de ihmal etmedik tabi

işte benim için günün en önemli anı

dsc021077un.jpg


sonrasında yarışların yapıldıgı alana donup teknelere biraz daha yakından bakma sansı buluyoruz. tam sıralama turlarını bitimine yakın orada oluyoruz.

dsc021249jw.jpg


im0000639qp.jpg


im000734uh.jpg


dsc021448zi.jpg


dsc021481va.jpg


Pazar gunu,

Sabah saat 10 gibi kahvaltımızı yapıp oglene dogru yarıs alanına gidiyoruz.

im0000754bz.jpg


bu sefer daha kalabalik bir grup gidiyoruz. bir yandan arkadaslara cumartesi macerasını anlatıyorum bir yandan yarışları izliyoruz.
SONUC : yarışlar bitince hadi gidelim diyoruz...

once yarıslar

dsc021958ck.jpg


dsc021989nl.jpg


im0000786wp.jpg


im0000989ve.jpg

yarışın galibi STIHL basarılı bir pit stop yaparken

im0001188ls.jpg


im0001248yh.jpg


im0001527sy.jpg


yarışlar bitince biz heycanla hazırlanıp gezi icin bulusma yerine gidiyoruz.

Mustafa ve Altan
ben ve Nevrana'a artcı olarak katılıyorlar. yol bol bol eğimli ve oynak zeminli olunca bayaaa keyifli oluyor.

ekipce ilerliyoruz.

s50001958ij.jpg


ve bir once ki gun ku ucus rampasına geliyoruz

s50001975bb.jpg


s50002007to.jpg


s50002018of.jpg


motorla zıplamak falan ne kadar keyifliymis yaa, mesuuuuuuttttt bak husa'na rakip geldi haaa

sonrasında kabus gibi eğimli rampalar geliyor. yol duzgun degil, toprakta akan sulardan bir suru irili ufaklı kanallar acılmıs yuregimiz azimizda !!!

Nevran Altan'la beraber geliyoooorrrr

s50002176ot.jpg


ve duruyor !

s50002184ea.jpg


tabi bu egimde durunca geri kayma sansı cok yuksek

sonra baska bir engel,

önce fakir sonra ben daha sonra nevran,

pistten kalkan ucaklar gibi bekliyoruz

s50002219nn.jpg


s50002232yc.jpg


sonrasında buyuk mukafat gol de yuzerek sezonu acıyoruz ve gunun butun yorgunlugunu atıyoruz...

s50002378kz.jpg


bu kısa ve plansız hafta sonundan cok ama cok egleniyoruz sunu anlıyoruz,

yollarin bittigi yerde macera baslıyor ve Adana'da maceralarla dolu bir suru parkur var.

her hafta yeni bir macera bizi bekliyor
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
çok güzel olmuş... her ne kadar yorucu gözüksede aslında dinlendiri olmuştur...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
nice eglenceler kardes..bide bi sorum olacak..bende suan xr600 var ama hayalim transalp..motorumu degistirmek istiyorum..xr yari special bi motor..transalp..f650...pegasso..dl 650 vstrom..kle 500 bunlardan hangisini tercih ederdin..bunu merak ediyorum..nice eglencelere...yolunuz ve fariniz acik olsun..
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
168
gazman' Alıntı:
nice eglenceler kardes..bide bi sorum olacak..bende suan xr600 var ama hayalim transalp..motorumu degistirmek istiyorum..xr yari special bi motor..transalp..f650...pegasso..dl 650 vstrom..kle 500 bunlardan hangisini tercih ederdin..bunu merak ediyorum..nice eglencelere...yolunuz ve fariniz acik olsun..

eger sıfır alacaksam su sartlar altında (BMW fiyat politikaları bu kadar aptalcayken) asla BMW motor almam. bu alternatiflerin sayısını azaltıyor.
ekipteki arkadaslar V-strom'u beyeniyorlar.translp 'de V-strom gibi uzun asfalt yolculuklarında konforlu...

eger fiyat makul olsaydı o zaman F650'yi tavsiye derim. cunku TA, V-Strom ve F650'ye bakınca içlerinde arazi kullanımı, bence, en iyi olan F650.
bide F650'de ABS var.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
(mkcelikkol)..saol kardes...sifir almayi dusunuyorum..hondayla basladimm.. hondayla devam etmek isterdim ama vstrom enjektorlu..ve yeni nesil bi motora sahip..o da bana mantikli geliyor..tesekkurler ..yardimlarin icin..yolun ve farin acik olsun...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
dostlar,süper gezi olmuş manzaralar çok nefis,tekne yarışıda koparmış olayı güzel resimler için çok güzel ellerinize yüreğinize motorunuza sağlık devamını bekliyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst