Body Armor Korumalar

Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
221
Hiç kullanışlı değil öncelikle giyilip çıkarılması zor oluyor dizlik gibi düşün mesela ben dizlik aldım bir kere iki kere kullandım en fazla şimdi kenarda duruyor onuda alırsın sonra sıkılırsın tavsiyem ince yazlık montlar var omuz dirsek sırt korumalı onlardan al daha iyi.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Aslında şu saatte satan bulsam 1 tane gider alırdım, yarın sabah -10 derecede buzlu zeminde A2 direksiyon sınavına gireceğim :cherry:
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
221
Buzlu zemindede düşmeden kullanırsan motoru direk 100 alırsın direksiyondan :) Bu ne vicdansız sürücü kursuymuş kardeşim :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Tarih çok önceden belirleniyor adamlarında yapacak bişeyi yok. Zaten sürende sürmeyende geçiyor, artık mecbur herkesi geçirecekler :)
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Arkadaşlar elimde temiz kullanılmış, EVS marka "Ballistic Jersey" modeli body armor var. Ebay'de 190 $'a satılıyor. Ben 60 TL ye satmayı düşünüyorum. Ankara'dayım. İlgilenen olursa mesaj atabilirsiniz. Fotoğraf da çekip koyabilirim.

Herkese iyi sürüşler.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Arkadaşlar elimde temiz kullanılmış, EVS marka "Ballistic Jersey" modeli body armor var. Ebay'de 190 $'a satılıyor. Ben 60 TL ye satmayı düşünüyorum. Ankara'dayım. İlgilenen olursa mesaj atabilirsiniz. Fotoğraf da çekip koyabilirim.

Herkese iyi sürüşler.
Ben belki alabilirim ama istanbul'dayım bedeni nedir ? Kargo ne kadar tutar ?
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Yarın erkenden fotoğrafını koyacağım, Ankara - istanbul kargo bedelini bilmiyorum. Herhangi bir siteye ilanını vermedim. MT ailesine gitmezse hiç satmam belki, ya da daha yüksek fiyat veririm gibi düşünüyorum.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
pek çoğu kulaktan dolma fikirler.
sanırım bu body armor +dizlik + çizme +kask kombinasyonunu en sert şekilde deneyen bendim.

160 km hız ile motoru yatırdım ( çarpışmamak için bilerek )
asfalt üzerinde yüz üstü-sırt üstü ve yuvarlanarak polis raporuna göre 115 metre sürüklendim ( beraber ölçtük polis memuruyla )
sadece yatırdığım tarafta ilk sürtünmeden ötürü sağ omuz altımdaki fileler erimişti.
hala severek ve güvenerek kullanıyorum.
kazadan sonraki gezimdeki kıyafetlerim :

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/48501-yine-yeniden-ii-303km-7-saat-araliksiz-yol.html
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Termal kıyafet altına giyildiğinde güzel oluyor, yaz kış kullandım. Deri bi monta kıyasla sürtünmede sıkıntı yaratır ancak normal bir kumaş motosiklet montu ile aynı dayanıklılıkta.

Sıcakta gerçekten çok rahat ama sırt kısmında büyük korumalar olduğundan terletir, fiyat farkıda bundan. Korumalar ne akdar iyi hava alıyor+ koruyorsa fiyatta o kadar artıyo. Ucuz yollu bi ürün sırtında normal hava kanalları olan bir monttan çok daha fazla terletecektir.

Tshirt body armor üstünede bol bi tshirt giyip gezmek keyifli. Yolda kullanmak için olanları seçmeniz önemli, arazi için olan korumalar yarı esnek oluyor. montların içindekiler gibi.
Ben polisport marka kullanıyorum ve gerçekten memnunum. Tabi ekipman ile gösteriş yapmayı seven biriyim.

Ayrıca giy çıkar pratik bi ürün değil her korumanın kendi cırt cırtını sıkmanız ve ayarlamanız gerekli.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Yarın erkenden fotoğrafını koyacağım, Ankara - istanbul kargo bedelini bilmiyorum. Herhangi bir siteye ilanını vermedim. MT ailesine gitmezse hiç satmam belki, ya da daha yüksek fiyat veririm gibi düşünüyorum.
Bana telefon numaranı özel mesajdan gönder telefondan görüşelim. Eve gelince ararım.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Yukarıda "yürekçe" arkadaşımızın yazdıklarından sonra satmaktan vazgeçtim. Şehir içinde kullanmasam da uzun yolda kullanmaya karar verdim. Yazın şehir içinde yazlık mont iyi olabiliyorken, uzun yolda ve yüksek hızda armor çok daha iyi olacaktır şu durumda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst