Bodrum Soğuk ve yağışlı :)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Oooooo...Hasan paşam Hayırlı olsun...Gülegüle tekere gelesin..

Valla sevindim be...Yakışıklıymış kerata da...

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..

Bol rüzgarlı ve neşeli km'lere paşam...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun kazasız belasız.. güzel makına... ne yaktı ne kadar yaktı? bide kaça aldın makınayı sorması ayıp olmazsa ?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı ugurlu olsun cok guzel motor :) Güle güle kullan kazasız belasız..:) Ya bişi soracagım hep soyluyorlar bunu bu motorda kesıcı mı yok ??? O yuzden de fazla gazlayıp Grank pıston vs vs cabuk bıtıyormus öyle mi ?
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Arkadaşlar herkesin iyi dilekleri için teşekkürler...:)

Hayırlı olsun kazasız belasız.. güzel makına... ne yaktı ne kadar yaktı? bide kaça aldın makınayı sorması ayıp olmazsa ?

teşekkürler vasco sorular içn

ne yaktı -- kursunsuz benzin :p
ne kadar yaktı valla 100ytl civarı yaktı heyecandan yagmurdan ne aldıgımı hatırlamıyorum...:mrgreen:

Hayırlı ugurlu olsun cok guzel motor :) Güle güle kullan kazasız belasız..:) Ya bişi soracagım hep soyluyorlar bunu bu motorda kesıcı mı yok ??? O yuzden de fazla gazlayıp Grank pıston vs vs cabuk bıtıyormus öyle mi ?

Sağol dostum iyi dileklerin için valla ben redline 1-2 kez girdim ama sonuna kadar denemedim yok diyolar çokda onemli değil ben keserim onun devrini :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayırlı uğurlu olsun..
Allah kazasız belasız bindirmek nasip etsin..
Hasan abimm...
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Oooooo...Hasan paşam Hayırlı olsun...Gülegüle tekere gelesin.. İnşallah abi sağol

Valla sevindim be...Yakışıklıymış kerata da... Evet bende beğendim :p

Allah seni sevdiklerine bağışlasın.. AMİNN Abi

Bol rüzgarlı ve neşeli km'lere paşam... İNSALLAH abi hep beraber


.
.:queen::queen::queen:

Hayırlı uğurlu olsun..
Allah kazasız belasız bindirmek nasip etsin..
Hasan abimm...

Sağol serhatcım darısı başına insallah..:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Hasanım devrem,hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın ,pişman olmayacağına emin olabilirsinn,metehan gibi işbirlikçi ajanların taktik ve stratijisine sakın kanma,hatta sallamaa bilee:cherry:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
HeadQ. hayırlı olsun,keşke ben de alacak olsamda Fizandan alıp getirsem:queen:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Hasanım devrem,hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın ,pişman olmayacağına emin olabilirsinn,metehan gibi işbirlikçi ajanların taktik ve stratijisine sakın kanma,hatta sallamaa bilee:cherry:

Sağol isocum inşallah güle güle bineriz sağol düşüncelerin için :mrgreen:

HeadQ. hayırlı olsun,keşke ben de alacak olsamda Fizandan alıp getirsem:queen:

PIERzig darısı başına abi inşallah hayallerinin makinesini alırsın..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hasan abı Hayırlı Ugurlu Olsun Allah Kaza Bela Gostermesin Güle Güle kullan abi .. :rendeer:

Cok guzel bı secım yapmısın abı.. Bi tur vercenmı :queen::queen:

Topıc eskı kasar gıbı olmus ama.. Ben yıne dıcem :queen:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Hasan abı Hayırlı Ugurlu Olsun Allah Kaza Bela Gostermesin Güle Güle kullan abi .. :rendeer:

Cok guzel bı secım yapmısın abı.. Bi tur vercenmı :queen::queen:

Topıc eskı kasar gıbı olmus ama.. Ben yıne dıcem :queen:

Sağol kardeşim daha iyilerine sen binersin inşallah darısı başına :)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Şimdi gördüm; çok hoş görünüyor, Allah kazasız belasız, güzel günlerde binmeyi nasip etsin; bu arada bişey sorayım ; sanırım önceki motor scooter dı; nasıl oldu vitesli hyosung seni otomatik keeway den sonra yordu mu vites olayını çözdün mü ,, umarım saçma bi soru olmamıştır:wiinkk:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Şimdi gördüm; çok hoş görünüyor, Allah kazasız belasız, güzel günlerde binmeyi nasip etsin; bu arada bişey sorayım ; sanırım önceki motor scooter dı; nasıl oldu vitesli hyosung seni otomatik keeway den sonra yordu mu vites olayını çözdün mü ,, umarım saçma bi soru olmamıştır:wiinkk:

Hehe sağol dostum evet ARN vardı bundan önce aslında cup motor kullanmıştım bir iki kez vites olayını ordan az buçuk çakıyorum diye biliyodum ama farklıymış yerleri,muğlaya kadar boşu bulamadım ama :queen::queen:

Otomobil kullanmanın faydası oldu şimdi hiç sorun yok gayet dengeli zaten makine hala üstüne oturunca salak oldugumdan yorulamadım...:)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Helal olsun, sadece cup tecrübesi ile taaaa Mugla dan avcılar a üstelik 250 lik vitesli bi motoru ve o kadar yağmur altında getirmek büyük başarı; sancılı bi alım olmuş ama buna değecek İnşallah:)
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Helal olsun, sadece cup tecrübesi ile taaaa Mugla dan avcılar a üstelik 250 lik vitesli bi motoru ve o kadar yağmur altında getirmek büyük başarı; sancılı bi alım olmuş ama buna değecek İnşallah:)

Sağol usta aslında bizimkisi aşkın ve cehaletin birleşimi bazen kızmadım değil kendime ama hiç pişman olmadım önemli olanda bu sanırım :p
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
headquarters öncelikle hayırlı olsun diyorum..
Ve bişi sorcam motoru nereden aldın?
Ve kazalı falan dediler mi??
Ben de bodrumdan oldğm içn bu motoru hatırlıyor gbiyim ama bi soriym dedim..
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
headquarters öncelikle hayırlı olsun diyorum..
Ve bişi sorcam motoru nereden aldın?
Ve kazalı falan dediler mi??
Ben de bodrumdan oldğm içn bu motoru hatırlıyor gbiyim ama bi soriym dedim..

Valla hocam yatmış dediler banada boyandı dedi eleman bilerek aldık kazalık bi durumu yok ama eski durumunu bilemem gittik baktık maşasına şasesine fiyat da cazipdi aldık cenkaya dan aldık ibrahim beyden versa bi bilgin alıyım özelden bodrum küçük yer duyulmuştur belki :silent:
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
mesajı attım abicm...............

aykan ben yalıkavaklıyım..
Sen neresindensin
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst