- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Oooooo...Hasan paşam Hayırlı olsun...Gülegüle tekere gelesin..
Valla sevindim be...Yakışıklıymış kerata da...
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..
Bol rüzgarlı ve neşeli km'lere paşam...
Valla sevindim be...Yakışıklıymış kerata da...
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..
Bol rüzgarlı ve neşeli km'lere paşam...