BMW S1000RR yol versiyonu yüzünü gösterdi

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
bence çok güzel duruyor ve hakkınıda verir sanırım hayırlı olsun alan arkadaşlara :)
piyasaya bi çıksında biraz tur atalım bmw ile :cat:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
46
Arkadaşlar ilk çıktığında herkes bazı hatalar bulur. Ama size bişey hatırlatmak isterim 1990 yılında şahin doğan türkiyede üretilmeye başladığında herkes bir kulp takmıştı yok bağajı yüksek, sağ ayna yok tipi bozuk falan gibi...
Ama sonraları bunu söyleyanler bile almaya başlamıştı. Bence alışmak lazım yeniliklere Biraz farklı olsada bence fena değil genelde tasarı ve makanik güzel. En azından BMW pazara girmesi iyi oldu. Ona bakarsanız Hayabusayı çok severim ama eksoza bakın yaaa...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst