Arkadaşlar ilk çıktığında herkes bazı hatalar bulur. Ama size bişey hatırlatmak isterim 1990 yılında şahin doğan türkiyede üretilmeye başladığında herkes bir kulp takmıştı yok bağajı yüksek, sağ ayna yok tipi bozuk falan gibi...
Ama sonraları bunu söyleyanler bile almaya başlamıştı. Bence alışmak lazım yeniliklere Biraz farklı olsada bence fena değil genelde tasarı ve makanik güzel. En azından BMW pazara girmesi iyi oldu. Ona bakarsanız Hayabusayı çok severim ama eksoza bakın yaaa...