BMW R1200GS Adventure Alternetfi varmı??

Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum inşallah motorumu aldıktan sonra bende foruma yavaş yavaş dahil olacağım. uzun zamandır araştırma yaparken en son bmw r1200 gs adventurede karar kıldım fakat forumda arştırmalarımda alternatif olarak başka bir motor pek göremedim karşılaştırma ve kıyaslama yapmak istediğimde bmw nin alternatifi ktm 990 adventure dışında başka bir motor seçeneği yok sanırım eğer sizinde bildiğiniz bmw kadar iri sağlam gözden kaçırdığım, tecrübeli olmadığım için bilmediğim, başka bir motorsiklet varsa yazarmısınız şimdiden çok teşekkür ederim...
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Hayırlısı olsun :) Karar vermek yolun yarısı . Birde süper tenere var yamahanın 1200 cc.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
multistrada 1200 , triump 1200 explorer , honda vfr 1200x , yamaha süper tenere 1200 alternatiflerin
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
BMW R1200GS Adventure alternatifi yok gibi.

BMW R1200GS alternatifi KTM 990 Adventure ve Yamaha SuperTenere 1200.

KTM'nin deposu görece küçük, menzili kısa. BMW Adventure modeli gibi bir depoyla 800-900 km gidebilen başka motosiklet yok.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Kawasaki Versys 1000
2012-kawasaki-versys-1000-9.jpg


Aprilia Dorsoduro 1200
2011-Aprilia-Dorsoduro-1200.jpg


Bana şahsen tip olarak en güzel geleni explorer 1200
Explorer_RHF_1024.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum inşallah motorumu aldıktan sonra bende foruma yavaş yavaş dahil olacağım. uzun zamandır araştırma yaparken en son bmw r1200 gs adventurede karar kıldım fakat forumda arştırmalarımda alternatif olarak başka bir motor pek göremedim karşılaştırma ve kıyaslama yapmak istediğimde bmw nin alternatifi ktm 990 adventure dışında başka bir motor seçeneği yok sanırım eğer sizinde bildiğiniz bmw kadar iri sağlam gözden kaçırdığım, tecrübeli olmadığım için bilmediğim, başka bir motorsiklet varsa yazarmısınız şimdiden çok teşekkür ederim...
Sanıyorum ilk motorunu alacaksın,R1200gs ADV çoğu motorcunun eninde sonunda almak istediği klasmanda bir motor,nihai hedef.
Ancak şu ayrıntıyı atlamayalım
İlk motorunu alırken son motoru düşünmenin gereği yok ki,tavsiyem bir sonraki motorunun bile ne olacağını asla kafaya takmaman.Yoksa ilk motorundan da ,ADV alıncaya kadar diğerlerinden de keyif alamazsın.
Hem hedefi de o kadar büyük tutmak herkesin harcı değil,ileride erişemediğinde büyük bir çöküntüye düşebilirsin.Umarım hayal ettiğinden daha güzel motorlara sahip olursun.
 
Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
4
herkese çok teşekkür ederim... bmw adv gibi duruyor aklımdaki hala :) BMW R1200GS Adventure en son kaç yılında makyajlanmış mesela? yani ikinci el baktığımda kaç model ve fiyat aralığına bakmalıyım tecrübelerinze göre?
 
Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
4
Arkadaşlar yazın bitimin yaklaşmamla 1200 gs aramasına hız verdim 1 max 2 ay içinde alacağım sürekli forumlarda geziyorum incelemeleri yazıları okuyorum ama 1200 gs hakkında çok yazılıp çizilen şeyler yok 2. el alacağım için aklıma takılanlar var siz ustalarda yardımlarınızı bekliyorum...

1-BMW 1200 gs adventure en son kaç yılında makyajlandı?
2-ikinci el alırken kaç modeli tavsiye edersiniz?

şimdiden teşekkür ederim...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Alternatif demek bu sınıflar için çok net sonuçlar doğurmuyor bence. Tıpatıp aynı gibi dursalarda kagıt üstünde, apayrı hisler uyandırdıkları söyleniyor.

Bu sınıflarda tercihler sadece hisler ile yapılıyor gibi neredeyse.

Üreticilerde mühendislerine, tercih edilme sebepleri olan hissi hat safhada yaşatmaya zorlanıyor.

Misal BMW yıllardır süregelen gelenekselleşmiş motor sesinin hazzını arttırmak adına yıllarca arge çalışması yaparken, X firma bu arge yi teknoloji ile büyülemek adına harcıyor !

Şahsi fikrim, bu durumda sizin hangi duyguları hat safhada yaşamak istediğiniz önem kazanıyor. Bu sınıfta malzeme kalitesi, şu, bu ... gibi farklar aramak pek doğru değil, hemen hepsi 1. sınıf üretime sahip zaten.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Kullanım amacınız da önemli. Virajların hakkını vericem derseniz 1200 GS en iyisidir. Fakat uzun yolda rahatlığı arayacaksanız RT 1200'e de bakabilirsiniz. Ama ben olsam BMW almazdım :) (Bakım maliyetlerinden dolayı)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bana göre ilk alternatifi BMW 1150 GS dir. Daha az elektronik aksamı vardır ve bu konuda bir miktar daha az sorunludur. 2. el düşünüyorsanız tavsiye ederim hem de maddi olarak da baya daha cazim.

Belki ileriki yaşlarda bu sınıf civarlarında motor alacak olsam herhalde direk KTM 990 SMT alırdım. Binen herkesin satın alma hevesine kapıldığı nadir motorlardan. Galiba biraz fazla başarılı bir motor :) Ancak siz hernekadar kullanım amacınızı belirtmemiş de olsanız sanırım 1200GS'in rakibi SMT değil de KTM 990 Adv. modeli oluyor.

Ama bana göre piyasada BMW 1200 GS'e hem tarz, hem teknoloji, hem prestij ve kalite manasında KTM kadar yaklaşabilen diğer tek bir motor daha var,
Moto GUZZİ Stelvio 1200 4v.
Herhalde sırf herkes BMW tercih ediyor diye bile bu motoru alırdım :) İtalyan olması da cabası :)

nfps9g.jpg


Asalete bak arkadaş :)
w7c0ae.jpg


id6rua.jpg


34xoya1.jpg


2hx1wtl.jpg

Uvvv, baby baby !!!


Ferdinandd'ın da dediği gibi, hissiyatların daha da yükseldiği şu segmentte BMW ye bu italyan karşısında hiç şans vermiyorum (kendi adıma).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst