wertcvb Katılım 1 Şub 2009 Mesajlar 427 18 Mar 2009 Konu Yazar #1 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. işte bebekim yardımınızı bekliyorum sevgili kardeşlerim... Son düzenleme: 18 Mar 2009
praetorian Katılım 4 Ağu 2005 Mesajlar 3,759 18 Mar 2009 #2 baslik yanlis olmus.. ne konuda yardim istiyorsunuz.. hs yok zira bmwde
wertcvb Katılım 1 Şub 2009 Mesajlar 427 18 Mar 2009 Konu Yazar #3 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. pardon hocam yanlışlık olmuş başlıkta GS olcak ooo tekrar tekrar pardon aceleye geldi..
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 18 Mar 2009 #4 "Bmw R 1200 Hs Hakkında Herşey" başlıgı "BMW R 1200 GS Hakkında..." olarak degiştirildi
wertcvb Katılım 1 Şub 2009 Mesajlar 427 12 May 2009 Konu Yazar #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. sagolun editör bey bi yanlışlık oldu zamanında başlıkta..ama kimse bişe yamamış bu sf ya bişe:silent:
sagolun editör bey bi yanlışlık oldu zamanında başlıkta..ama kimse bişe yamamış bu sf ya bişe:silent: