- Konu Yazar
- #1
İkinci el bi BMW ceket satıyorum ilgileneniniz olursa. Az kullanılmış, düşmemiş, kalkmamış. Normal kot ceket görünümü taşımakla birlikte BMWnin Inotex dediği kevlar karışımlı özel bir kumaştan mamul (%46polyamide, %34pamuk, %11kevlar, %5polyurethan, %4 elasthan). Yakası, omuzları, beli ve bilekleri nubuk. Önden fermuarlı ve düğmeli. Bilekleri fermuarlı ve çıtçıtlı. Omuzlarda ve dirseklerde orcinal çıkarılabilir korumalar. Sırt koruması için cebi var ama malesef isterseniz kendiniz bulmanız gerekecek.
Fiyatı 400ytl
ceket bursada bu arada. ben zaman zaman istanbula gidip geliyorum ama dönüşte de taşırsam valla çok söylenirim onu diyim
selamlar
[email protected]



Fiyatı 400ytl
ceket bursada bu arada. ben zaman zaman istanbula gidip geliyorum ama dönüşte de taşırsam valla çok söylenirim onu diyim
selamlar
[email protected]


