Ben Almanyada yasiyorum gecen ay 4.100 euroya bayiiden 900 km de bir g310r aldim on senededir aktif motor süren birisi olarak ilk bir ay tecrübelerim söyle 5.500 ile 8000 devir arasi cok seri sehir icinde tokatlayamayacagi araba yok oturus pozisyonu cok rahat 120 ye kadar pek titresim yok ( titresim konusuna ayri bir baslik acmam gerek bu motoru almadan önce baska bir bayide test ettigim g310r da depoda ve ayak peglerinde titresim yokken 100 km/h den sonra aynalar okadar titriyordu ki bir ara otobanda aynalari göremedim ve düstü sandim yavaslayinca aynalari tekrar görebildim ama benim motorumda ise tam tersi kacla gidersem gidiyim aynalar gram titremiyo ama buna nazaran orta ve alt devirde depoda ve ayak peglerinde hissedilebilir derecede titresim var dedigim gibi bu konuyu ben kendim daha tam cözemedim)120-130 dan sonra her naked motorda oldugu gibi cok fazla rüzgar aliyor yol tutusu cok stabil ve adama guven veriyor parca kalitesi hindistanda üretilmesine ragmen cok kaliteli display bu klassmanda duke 390 dan sonra en iyisi ayni klasmanda her motoru test ettim ve hondadan sonra parca kalitesi bana en iyi g310r`in geldi top speed olarak duke 390 yamaha mt03(25) ve cb(r)500 e göre oldukca assagida marka takintisi olmayan biri olarak bu motorlarin hepsini test ettikten sonra sadece bu motoru sürdekten sonra bütün gün yüzümde anlamsiz bir siritmayla dolastim bu motoru almamin en büyük nedeni budur zaten ikinci nedeni fiyatinin ucuzlugu bu motor Almanyada 4100-4900 bandina alinabilen bir motor eger bu motoru almayi düsünüyorsaniz bence kagitta yazan teknik verilere göre degil size hissettirdigine göre alin derim eger test sürüsü imkani bulursaniz kesinlikle deneyin nedemis sensey motorsiklette teknik veri degil hissiyat önemli ileri ki günlerde yavas yavas fotografta paylasirim suan nasil yapildigini bilmiyorum bu siteye yeni üye oldum eskiden yazilanlari okur gecerdim bence artik insanlari bilgilendirmelerin vakti geldi 