bmw f800s sarı renkteki motorum çalındı

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
benzincileri araştırmaya başla, benzinci gez bütün istanbulda, plaka ile sorgulatma yap. anlat durumu onlar yardımcı oluyor.

öncelikle hepinize tşk ederim ilgi gösterip fikirlerinizi paylaştığınız için fakat yapmadığım şey kalmadı benzinlikleride dolaştım hiç bir sonuç alamadım benzinliklere gidiyorsun sadece kendi bulunduğu yerin sistemine bakabiliyorsun keşke hepsi bir sistem altında toplansa hiç yoktan iş biraz daha kolaylaşır=O( hala bekliyorum bir sonuç çıksın sizlere güzel haber vereyim diye ama yok...bana söylenen sadece 10 gün içinde bulundu yoksa ümidini kes gibi cümle kullanıldı.fakat benim hala bir ümidim var inş en kısa zamanda haber alabilirim=O((
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vay anasını yaa şimdi bu anasının arkasını doldur doldur bitiremedim:pr:
benimde 7 yıl önce mopet im çalnmıştı o bile gerçekten çok zor gelmişti bana ...
senin durum daha da kötü allah kolaylık versin umarın bulursun
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Benim bisikletim çalındığında nasıl koymuştu bana anlatamam. Geçmiş olsun, inşallah bulunur
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
30
[URL=http://imgur.com/TLoTT][url]http://i.imgur.com/TLoTT.jpg?1[/URL][/url][URL=http://imgur.com/zhex0][url]http://i.imgur.com/zhex0.jpg?1[/URL][/url][URL=http://imgur.com/xlqqH][url]http://i.imgur.com/xlqqH.jpg?1[/URL][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

eyw arkadaşım onca zamanın emeğini birkaç dakikada götürmeleri o koyuyor insana=O(
dostum bende nisan ayinda f650 imi caldirdim,bilirim acisini..gecmis olsun..10000 deydi henuz
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
çok geçmişolsun Allah kimsenin başına vermesin berbat bişeymiş hiç başıma gelmedi inş ta gelmez bende duymuştum şu para verip fln geri alanları ümit kesmek istemem ama bulması zordur diye düşünüyorum parcalarlar sahibinden com da 2.el parcasına fln bak ilan tarihlerinden fln belki yakalarsın o civarda pis işlerin başı falan yokmu bi kac milyar veririm versinler fln de ne bilim genelde cevreden insanlar alıyo arkadaşının mahallesiyse tamirci fln olabilir herşey olabilir ben burda calıpta minibüste parcalıyan bile duydum inş. bulursun tek parca
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
allah yardımcın olsun inşallah bulunur calanların elını ayagını dolaştırsın rabbim ..
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
608
çok geçmiş olsun. izmirdede bir motosikletin çalarlarken görmüştüm. disk kilidi falan önlem değil. adamlar mtr un büyüklüğüne göre geliyor.kasalı arabayla 2 veya 3 kişi kaldırıp kasanın arkasını atıp götürüyorlar. 10 saniyede iş bitiyor. şerefsizler.birde gazeteye bir haftalık ilan ver derim bi şansını dene. belki okuyan biri mahallesinde aniden bmv sahibi olan birini görür ve ihbar eder .olmaz deme olabilirde. şansını dene bence ....tekrar geçmiş olsun bunlar şebekede olabilir. bunun arkası kesilmez....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst