Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nedir bu böyle ya günde kaç kez çalıntı motor haberi alıp duracağız.
Sanırım bundan sonra herkes silah alıp motorunun başında nöbet tutacak.
Bu şerefsizler başka yok bırakmıyorlar insana.
Çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede sağlam şekilde bulabilirsiniz.
Lutfen bimer e şikayette bulunun oto hirsizlik buro amirligi ilgileniyo bu islerle ayri bi birim kurulmasi sart oldu artk cok geçmiş olsun umarim bulunur
Geçmiş olsun kardeşim aynı kaderi yaşıyoruz benim de bu Cumartesi 1000 rr ım gitti hemde kilidi falan varken adamlar çok profesyonel aynı gün 4 motor inanılır gibi değil çete işi bu
Motor çok görülür yerde değildi önünde araçlar vardı ve zincirini büyük makaslarda kesmişler ve mutlaka ön teker kaldırma aparatı kullanmışlar motor çalışmadan gitmiş yoksa o sese mahalle uyanıyor