BMW F800R Motorum Calindi Gayrettepe

Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
2
Arkadaslar dun gece gayrettepe erdemli sokak da kapinin onunden motorum calindi markasi BMW F800R yardimci olabilecek arkadaslara simdiden tesekkur ediyorum
34DB1312 Emre cem kirbiyik 0537 541 92 61
Resimdeki temsilidir, fotograf ekleyecegim

2009-BMW-F800R-7.jpg
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Nedir bu böyle ya günde kaç kez çalıntı motor haberi alıp duracağız.
Sanırım bundan sonra herkes silah alıp motorunun başında nöbet tutacak.
Bu şerefsizler başka yok bırakmıyorlar insana.

Çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede sağlam şekilde bulabilirsiniz.
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
486
Motosikleti
V-Strom 800 DE
Geçmiş olsun, içim acıdı valla

Umarım bulunur hemen
 
Katılım
3 Eki 2013
Mesajlar
24
Lutfen bimer e şikayette bulunun oto hirsizlik buro amirligi ilgileniyo bu islerle ayri bi birim kurulmasi sart oldu artk cok geçmiş olsun umarim bulunur
 
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
186
Geçmiş olsun kardeşim aynı kaderi yaşıyoruz benim de bu Cumartesi 1000 rr ım gitti hemde kilidi falan varken adamlar çok profesyonel aynı gün 4 motor inanılır gibi değil çete işi bu
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
104
çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda bulunur. Motor görülebilir bir yerde miydi? güvenlik için hangi önlemleri almıştınız?
 
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
186
çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda bulunur. Motor görülebilir bir yerde miydi? güvenlik için hangi önlemleri almıştınız?

Motor çok görülür yerde değildi önünde araçlar vardı ve zincirini büyük makaslarda kesmişler ve mutlaka ön teker kaldırma aparatı kullanmışlar motor çalışmadan gitmiş yoksa o sese mahalle uyanıyor
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Rabbim tez zamanda buldursun...

Şimdi bir ahkam kesecem, iş siyasete dönecek...
İmzamı okuyun derim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst