BMW F650 1997 MODEL (FUNDURO) ÇALIŞMASI

Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
ruhsat durumu nedır motora renk degısımı yaptınız 180 tl bır bedelı vardı en son bıldıgım kadarıyla
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
90
Aynen dediğiniz gibi TÜV e gidip ek kağıt alıyorsunuz renk belirten ruhsata işletiyorsunuz 220 tl civarı
 
Katılım
8 May 2016
Mesajlar
6
Sanırım ben bunu görüyorum sürekli 77 plaka. Yakından çok daha güzel
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
90
Doğrudur 77 plakadır , YALOVA da oturuyorum. Hatta Satıyorum arkadaşlar isteyen olursa bana buradan ulaşabilir.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Hocam iyi hoş da

Çok güzel olmuş yahu,Yeni gibi olmuş tertemiz.Elinize sağlık.Çok hoş olmuş çokda güzel olmuş ehe
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
90
Teşekkür ederim , Allah herkeze nasip etsin , herkez kazasız belasız kullansın , çok güzel bir tutku ...
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Maşşallah.

Sırf bunu yazmak için mesaj gönderiyorum yoksa çok pis nazarım değecekti.
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
90
Arkadaşlar ; BMW yazıları ddaha belirgin olsun diye kullandığım yöntemi paylaşmak istedim sizlerle ; bildiğiniz 50krş luk oyun hamuru iş gördü , foto çekmeyi sonradan akıl ettiğim için kusura bakmayın aşamada atlama oldu , bu yöntemi çoğu yerde kullandım motorun ...



---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

Ve de ön konsolu temizledim zımparaladım ve boyadım ;

 
Son düzenleme:

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yau bu emeğe fotoğraflar fakir kalıyo. biraz daha zengin sunum istiyoruz
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Harika deneyimler sundunuz.. çok teşekkürler.. nazar değmesin.
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
90
Çok teşekkür ederim , daha güzel fotoğraflar ekleyeceğim ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

Sis lambalarını led ile değiltirdim ledler 70₺ fiyatında ;

ESKİ ÇIKAN LAMBALAR

YENİ SATIN ALDIĞIM LEDLER
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sele rengine bayıldım çok asi bir duruş katmış araca
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
90
İlk önce pek beğenmedim ben ama kullandıkça alıştım gibi siyah kalsamıydı diye düşünmedim değil hani :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
elinize,emeğinize sağlık.oldukça başarılı bir çalışma olmuş.bence kaporta ve koltuk renk uyumu harika olmuş.:cat: güle güle kullanın mı diyeyim,çabucak satın mı diyeyim.
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
134
Ellerinize sağlık, yanından geçerken bu ne yahu hurdaya çıkmış denilebilecek bir motoru dönüm dönüp bakılacak hale getirmişsiniz. Lakin satıyorum dediğinizde aklımdan şunlar geçti, 9000-10000 civarı bir para isteyeceksiniz ilgilenen arkadaş ama abi sen onu şuna mal ettin hatta kendin yazdın diyecek siz yahu kardeşim bunun başka masrafları oldu yazmadığım sisiydi boyasıydı kılıydı tüyüydü asıl önemlisi emeğiydi zamanıydı ama o yok diyecek sen abartıyorsun bilmem ne. 9000-10000 i kendim uydurdum da başınızı ağrıtacaklar gibime geliyor. Kazasız belasız kullanın:)
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
90
Öncelikle Teşekkür ederim herkeze , Doğru haklısınız ama ben hobi olarak toparladım yani satmaya yönelik acelem yok :) , başka birtane daha çalışmam olacak yakında ...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2018
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika olmuş bravo.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerinize sağlık. Harika olmuş. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst