DamienRice Katılım 20 Kas 2014 Mesajlar 302 24 Ara 2015 Konu Yazar #1 Adam en azından hatasının farkında
S surmenajetki Katılım 25 Şub 2015 Mesajlar 199 24 Ara 2015 #3 üzerindekileri çıkar ne dediğin anlaşılmıyor
Traveler Katılım 9 Haz 2015 Mesajlar 313 24 Ara 2015 #4 Adam ABD'de ve hâla Iphone 4 kullanıyor. Bizimkiler de son çıkan ben de olsun diye çıktığı gün alıyor.. Hatasının farkında olmaktan çok dayak yemekten korkmuş gibi geldi, habire alttan almalar falan. Son düzenleme: 24 Ara 2015
Adam ABD'de ve hâla Iphone 4 kullanıyor. Bizimkiler de son çıkan ben de olsun diye çıktığı gün alıyor.. Hatasının farkında olmaktan çok dayak yemekten korkmuş gibi geldi, habire alttan almalar falan.
M movibiker Katılım 1 Ağu 2010 Mesajlar 856 24 Ara 2015 #5 o değilde kırmızı ışık kaç saat sürüyor :sunny:
weirdo1 Katılım 7 Haz 2015 Mesajlar 881 24 Ara 2015 #6 Adam özür dilemiş işte bu kadar da üstüne gitmenin bi anlamı yok. Biz türkiyede bir özür bile alamıyoruz.
Adam özür dilemiş işte bu kadar da üstüne gitmenin bi anlamı yok. Biz türkiyede bir özür bile alamıyoruz.