Bizim ülkemizde böyle bir sohbet bile olmaz

Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Adam ABD'de ve hâla Iphone 4 kullanıyor. Bizimkiler de son çıkan ben de olsun diye çıktığı gün alıyor..

Hatasının farkında olmaktan çok dayak yemekten korkmuş gibi geldi, habire alttan almalar falan.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Adam özür dilemiş işte bu kadar da üstüne gitmenin bi anlamı yok. Biz türkiyede bir özür bile alamıyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst